Batis capensis

especie de páxaru
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Batis capensis
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Platysteiridae
Xéneru: Batis
Especie: B. capensis
(Linnaeus, 1766)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Batis capensis ye una especie d'ave na familia Platysteiridae.

Distribución editar

Ye una ave pequeña que s'alimenta d'inseutos. El so plumaxe tien un diseñu llamativu. El machu adultu tien una corona gris, una máscara na cara negra y gargüelu blancu. El so llombu ye marrón, con grupes y cola negres y ales ablondes. Los sos partes inferiores son blanques con una amplia banda negra nel pechu y lladrales ablondos. El plumaxe de la fema y de los xuveniles estremense en que la banda del pechu ye más angosta y ablonda, no negra, tienen una pequeña mancha ablonda nel gargüelu.

Distribución y hábitat editar

Ye residente de les tierres altes nel sur y este de Sudáfrica y Zimbabue. El so hábitat natural son les viesques montiegues húmedes siempreverdes y los valles montiegos.

Ecoloxía y comportamientu editar

El so nial en forma de copa ye pequeñu y construyir na zona baxa d'un árbol o nun arbustu. La fema y el machu defenden el so territoriu de manera agresiva. Si avérense grandes aves de presa, animales o humanos, de cutiu l'ave posase de manera conspicua cerca del intrusu y protesta de manera oyible.

Caza inseutos al vuelu, o prindando preses del suelu. El so cantar ye un xiblíu triple cherra-warra-warra o foo-foo-foo.

Referencies editar

  1. BirdLife International (2012). «'Batis capensis'» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2013.2. Consultáu'l 26 de payares de 2013.

Bibliografía editar

  • Ian Sinclair, Phil Hockey and Warwick Tarboton, SASOL Birds of Southern Africa (Struik 2002) ISBN 1-86872-721-1

Enllaces esternos editar