Benigno Blanco

políticu asturianu

Benigno Blanco Rodríguez (1957Uviéu) ye l'antiguu presidente del Foru Español de la Familia y abogáu n'exerciciu.[3] Nos gobiernos de José María Aznar foi Secretariu d'Estáu mientres 8 años, primero d'Agües y depués d'Infraestructures. Ye padre de trés fíos.

Benigno Blanco
Vida
Nacimientu Uviéu1957[1] (66/67 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá d'Uviéu
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticu
Premios
Miembru de Foro Español de la Familia (es) Traducir
Federación Española de Familias Numerosas (es) Traducir
Academia Pontificia para la Vida (es) Traducir
Real Sociedá Xeográfica
Prelatura de la Santa Cruz y Opus Dei (es) Traducir
Creencies
Partíu políticu Partido Popular
Cambiar los datos en Wikidata

Ente 1982 y 1987 dirixe un despachu d'abogaos en Xixón (Asturies), al empar qu'ostenta la Direición de l'Asesoría Téunicu-xurídica d'Alianza Popular na Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies. Ente 1987 y 1996 trabaya nos servicios xurídicos de Hidroeléctrica Española, aportando a direutor d'asesoría xurídica d'Iberdrola. a partir de 1990. Mientres esos mesmos años dirixó seminarios ya impartió conferencies sobre fundamentación de los Derechos Humanos, bioética y familia en diverses Universidaes y Foros culturales d'España y Llatinoamérica y trabayó como asesor téunicu-xurídicu del Grupu Parllamentariu Popular nel Congresu de los Diputaos y nel Senáu.

A partir de 1996 collabora nel Gobiernu d'España como Secretariu d'Estáu d'Agües y Mariñes del Ministeriu de Mediu Ambiente (1996-2000) y como Secretariu d'Estáu d'Infraestructures del Ministeriu de Fomentu (2000-2004).

Como Secretariu d'Estáu d'Agües dirixe personalmente'l cambéu de la llexislación d'Agües española aprobada en 1999 y l'ellaboración del Llibru Blanco de l'Agua y el proyeutu de Plan Hidrolóxicu Nacional, darréu aprobáu por Llei del Parllamentu Español nel añu 2001. Como Secretariu d'Estáu d'Infraestructures xestionó la execución del Plan d'Infraestructures del Tresporte 2000-2007 del Gobiernu español (más de 100.000 millones d'euros d'inversión en carreteres, ferrocarriles, puertos y aeropuertos) y dirixó la reforma de la llexislación española en materia de concesiones, ferrocarriles y puertos realizada nos primeros años del sieglu XXI p'afaese a la normativa de la Xunión Europea nesos ámbitos.

A la so amplia esperiencia profesional na asesoría d'empreses y la xestión pública añade un perfil d'activismu social que se traduz en que foi Vicepresidente de l'Asociación Asturiana en Defensa de la Vida, Presidente de la Federación Española de Families Numberoses, Miembru del Comité Federal de la Federación Española d'Asociaciones en defensa de la vida y de la Pontificia Academia Pro Vita. Foi Presidente del Foru de la Familia hasta xunu de 2015, anguaño forma parte de la so Xunta Directiva. Asina mesmu, ye Vicepresidente de la Fundación Rede Madre y miembru del Patronatu y del Comité Executivu de la Fundación +Familia, xestora del certificáu d'Empresa Familiarmente Responsable.

Ta en posesión de la gran cruz de la Orde d'Isabel la Católica dada por Xuan Carlos I d'España y ye miembru de la Real Sociedá Xeográfica Española. En 2011 foi gallardoniáu col Premiu San Benedetto que se da n'Italia a persones ya instituciones que destaquen pola so contribución a la construcción d'una Europa comprometida cola tradición cristiano y humanista, premiu que na edición de 2005 foi dau al entós cardenal Joseph Ratzinger y en socesives ediciones a gobernantes de distintos países europeos y a xuristes de reconocíu prestíu nos países de la Xunión Europea.

Tamién se dedica a l'asesoría d'empreses españoles al respective de inversiones concesionales n'infraestructures y equipamientos fora d'España y ye sociu d'un bufete d'abogaos Iuris Family Office.

Imparte davezu conferencies en congresos y seminarios per tol mundu.

En desvenceyándose del PP, en 2017 integrar nun nuevu proyeutu, el partíu políticu Avanza.[4]

Referencies editar

Bibliografía editar