Bette Nesmith Graham

Bette Nesmith Graham (23 de marzu de 1924Dallas – 12 de mayu de 1980Richardson) foi una mecanógrafa y artista comercial d'Estaos Xuníos, inventora del correutor Liquid Paper y madre del músicu y compositor Michael Nesmith, integrante del grupu The Monkees.

Bette Nesmith Graham
Vida
Nacimientu Dallas23 de marzu de 1924[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Richardson12 de mayu de 1980[2] (56 años)
Causa de la muerte accidente vascular cerebral
Familia
Fíos/es
Estudios
Estudios Alamo Heights High School (en) Traducir
Oficiu inventora, entamadora, secretariamecanógrafa
Trabayos destacaos líquidu de correición
Gihon Foundation (es) Traducir
Creencies
Relixón cristianismu
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Utilizaba'l so talentu pintando motivos festivos nes ventanes del bancu. Entós ella dio cuenta y dixo “Cuando un artista ta retulando, nunca corrixe los sos errores borrando, sinón que siempres pinta enriba del error. Asina que decidí usar lo que los artistes usen. Punxi un pocu de pintura d'agua nuna botella, tomé'l mio pincel d'acuareles y llevar a la mio oficina. Utilicé eso pa correxir los mios errores”.

De callao, Graham utilizó la so pintura correutora mientres cinco años, faciéndo-y delles meyores cola ayuda del maestru de química del so fíu na Preparatoria Thomas Jefferson en Dallas. Dalgunos de los sos xefes la regañaban por utilizar eso, pero con frecuencia los sos compañeros de trabayu ciscáben-y el so “pintura correutora”. Col tiempu empezó a comercializar el so líquidu correutor pa máquina d'escribir col nome de “Mistake Out” (fuera errores) en 1956. El nome foi camudáu dempués pol de Liquid Paper cuando empezó la so propia compañía.

En 1962 Bette Nesmith casóse con Robert Graham, quien se xunió a ella nel manexu de la compañía. En 1979 vendió Liquid Paper a la Corporación Gillette en $47,5 millones de dólares. Nesi tiempu, la so compañía emplegaba 200 persones y producía 25 millones de botelles de Liquid Paper al añu.

Bette Nesmith morrió en 1980, a la edá de 56 años, en Richardson, Texas.

Mandáu editar

El so únicu fíu, Michael, heredó la metá de la propiedá de $50 millones de dólares de la so madre. Con una parte financió la Fundación Gihon, que estableció'l Conseyu d'Idees, un grupu de solución de problemes con un centru de xunta alcontráu'l norte de Santa Fe, en Nuevu Méxicu, activu de 1990 a 2000 y dedicáu a estudiar los problemes del mundu.

Referencies editar

  1. Afirmao en: FemBio database. Identificador FemBio: 11617. Apaez como: Bette Clair Nesmith Graham. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: alemán.
  2. URL de la referencia: https://www.nytimes.com/2018/07/11/obituaries/bette-nesmith-graham-liquid-paper.html. Data de consulta: 12 xunetu 2018.
  3. URL de la referencia: https://news.google.com/newspapers?id=wHshAAAAIBAJ&sjid=S4oFAAAAIBAJ&dq=bette%20nesmith%20graham&pg=4613%2C3284045. Data de consulta: 12 xunetu 2018.

Enllaces esternos editar