La Bolsa de Malasia ye una sociedá de bolsa aprobada en virtú de la Seición 15 de la Llei de Mercaos y Servicios de Capital de 2007. Opera un intercambiu totalmente integráu, incluyendo servicios de negociación, compensación, lliquidación y depósitos.

Bolsa de Malasia
bolsa de valores
Llocalización
Sede Exchange Square (en) Traducir
Direición Malasia
Forma xurídica empresa de capital abiertu
Historia
Fundación1964
Datos económicos
Emplegaos 614
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Dende la so fundación en 1930, cuando la Singapore Stockbrokers Association foi constituyida como una organización formal que s'ocupaba de valores en Malasia británica.

La primer organización formal de negocios de valores en Malasia foi la Singapore Stockbrokers Association, establecida en 1930. Foi re-rexistrada como la Malayan Stockbrokers Association en 1937. La Malayan Stock Exchange establecer en 1960 y el comerciu públicu d'Aiciones empecipiaes. El sistema del tableru tenía cuartos comerciales en Singapur y Kuala Lumpur, amestaos peles llinia telefóniques direutes.

En 1964 establecióse la Bolsa de Valores de Malasia. Cola secesión de Singapur de Malasia en 1965, la Bolsa de Valores de Malasia conocióse como la Bolsa de Valores de Malasia y Singapur. En 1973, la intercambiabilidad monetaria cesó.

En 1998, como unu de los intentos por sobreponese a la crisis financiera asiática de 1997, suspendió totalmente el comerciu de contadores LOPL (Llibru Central de Pidíos Llindaos), conxelando indefinidamente aproximao US$ 4,47 mil millones d'aiciones y afectando a 172,000 inversores, la mayoría de los singapurenses.

El 14 d'abril de 2004, la Bolsa de Valores de Kuala Lumpur pasó a denominase Bolsa de Malasia, tres l'exerciciu de desmutualización, que'l so oxetivu yera ameyorar la posición competitiva y responder a los enclinos mundiales del sector cambiario, consistió nuna xunta principal, una segunda xunta y MESDAQ con capitalización de mercáu total de 700 mil millones (US$ 189 mil millones).

Centróse dende entós en diverses iniciatives destinaes a ameyorar les sos ufiertes de productos y servicios, aumentar la lliquidez y la velocidá de los sos mercaos, ameyorar la eficiencia de los sos negocios y llograr economíes d'escala nes sos operaciones.

El 18 de marzu de 2005, Bursa Malasia cotizar na xunta principal de la Bolsa de Malasia con una prima del 17% o RM0.50 sobre'l so preciu al per menor de RM3.00.

Referencies editar

Enllaces esternos editar