British American Tobacco

British American Tobacco ye una compañía tabacalera propietaria de delles de les marques más importantes de cigarillos, como Dunhill, Lucky Strike y Pall Mall. Igualmente, ye distribuidora al traviés del so alcuerdu con Rothmans Inc., d'otres tantes marques, ente elles, Benson & Hedges, esta postrera compartida con Philip Morris.

British American Tobacco
productor y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Londres
Direición Reinu Xuníu
Forma xurídica public limited company (en) Traducir
Historia
Fundaciónsetiembre 1902
Fundador James Buchanan Duke
Organigrama
Presidente Richard Burrows (payares 2009)
Direutor executivu Jack Bowles (1r abril 2019)
Sector
Industria industria del tabaco (es) Traducir
industria del tabaco (es) Traducir
food and tobacco industry (en) Traducir
Productos destacaos OCB (en) Traducir
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Datos económicos
Bolsa de valores FTSE 100
Parte de Bolsa de Londres BATS
Bolsa de Johannesburgu BTI
Bolsa americana BTI
Bolsa de Nueva York BTI
Emplegaos 55 000 (2020)
Ingresos totales 25 776 000 000 £ (2020)
Varios
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La empresa foi orixinalmente fundada en 1902 cuando Imperial Tobacco del Reinu Xuníu y American Tobacco de los Estaos Xuníos alcordaron fundise como British American Tobacco Company Ltd.

Pero en 1911 American Tobacco foi declarada como un monopoliu nos Estaos Xuníos, polo que'l complexu grupu foi obligáu a dixebrara y a desfacer de les sos participaciones cruciaes. Por ello British American Tobacco cotizar na bolsa de valores de Londres al añu siguiente y la mayoría de les sos participaciones norteamericanes fueron adquiríes por inversores británicos.

En 1914 British American Tobacco adquirió la compañía tabacalera brasilana Souza Cruz, que sigue siendo la empresa tabaquera líder en Brasil, y en 1927 la compañía tornó al mercáu d'Estaos Xuníos al mercar Brown & Williamson.

Na siguiente década desenvolviéronse redes independientes de distribución con subsidiarias totalmente funcionales, estableciendo plantíos de fueya de tabacu y operaciones de manufactura en países tan diversos como India, Indochina, Arxentina, Méxicu y Nixeria. En China la compañía llegó a algamar una cuota de mercáu cimeru al 50%, pero les sos operaciones fueron nacionalizaes ente 1949 y 1952.

A partir de 1960 diversificáronse los negocios, con una espansión gradual escontra'l papel y la magaya, los cosméticos (onde British American Cosmetics llogró asitiase como líder de la industria nel Reinu Xuníu), y darréu escontra los servicios financieros.

En 1976 créase la compañía holding British American Tobacco Industries, qu'en 1990 decide enfocase nel negociu de tabacu y de los servicios financieros, desfacer de cuasi toles demás llinies de negociu. En 1998 los negocios de servicios financieros fueron separaos y British American Tobacco PLC convertir nuna empresa cotizada de manera independiente na bolsa de valores de Londres. En 1999 asitiada como segunda mayor compañía del sector, cerró un alcuerdu estratéxicu con Rothmans, la cuarta compañía tabaquera más grande del mundu.

En 2004 la filial Brown & Williamson d'Estaos Xuníos fundir con RJ Reynolds (Japan Tobacco) na nueva compañía Reynolds American, de la cual British American Tobacco tien el 42%.

Como datu interesáu cabo señalar tocantes a Méxicu lo siguiente: los emplegaos en Nayarit, Méxicu, de la British American Tobacco, dicíen que ye propiedá de la Reina d'Inglaterra (ten de ser de la familia real, independientemente de quién sía'l rei) anque, por casu en 1972, nun había un solu inglés ente los directivos de Tabacu en Caña, TERSA y Cigarrera La Moderna, dambes en Nayarit, onde se producía'l 85% del tabacu del país, tolos directivos yeren d'Estaos Xuníos. Nel xardín esterior de Cigarrera la Moderna tenía configuráu na campera un gran emblema de la corona británica y una ocasión, yá mexicanizada Tabacu en Caña y otres empreses tabacaleras, el Xefe de Rellaciones Públiques de Tabamex fungió como intérprete pa xentes de la realeza británica (lores, condes y sires) que volaron dende Londres a Puerto Vallarta y de ende camudar a un avión más pequeñu una y bones la nave en que volaron dende Londres nun podía aterrizar nel aeropuertu de Tepic por razones de mayor seguridá.

El 17 de xineru del 2017 dar a conocer l'adquisición del so rival d'Estaos Xuníos, Reynolds America Inc, por 49,900 millones de dólares.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar