Bruno Pinasco

presentador peruanu

Bruno Pinasco Pérez (1 d'avientu de 1974Lima) ye un presentador de televisión, productor y actor de voz peruanu. Ye presentador del programa Cinescape dende l'añu 2000, y TEC xunto a la so hermana Chiara dende 2012.

Bruno Pinasco
Vida
Nacimientu Lima1 d'avientu de 1974 (49 años)
Nacionalidá Bandera del Perú Perú
Familia
Padre Luis Ángel Pinasco
Hermanos/es Chiara Pinasco
Estudios
Llingües falaes castellanu
inglés
Oficiu presentadorproductor
IMDb nm2537775
Cambiar los datos en Wikidata

Primeros años editar

Fíu del presentador, narrador y actor Luis Ángel Pinasco y la cantante española Bárbaro Pérez, meyor conocida como Bárbara Conde. Empezó la so carrera a los diez años en Triki Trak, unu de los programes concursu más célebres de los 80, onde realizaba precoces llabores de producción y esporádiques apaiciones frente a les cámares del show que'l so padre condució con ésitu mientres siete años.

Carrera editar

En 1993, ingresó al Departamentu de Promociones y Marketing d'América Televisión como realizador y editor de promociones. Depués formaría parte del equipu de producción del sintonizado programa Gisela n'América, pero n'avientu de 1994, a los 20 años yá como productor, dexaría Canal 4 pa instalase en Rede Global, como productor d'esteriores del programa concursu Oki Doki.

En 1996, Bruno ingresó como productor executivu nun nuevu proyeutu de Canal 9 - ATV: Campaneando, col conocíu cantautor peruanu Gian Marco, na conducción. Poco tiempu dempués, debuta formalmente como co-animador nel mentáu espaciu, de gran aceptación ente los televidentes. Sicasí, el ciclu de Campaneando, conclúi en 1997.

Nesi mesmu periodu, el productor arxentín Cristian Andrade preparaba una secuencia d'espectáculos llamada Paparazzi, vía Rede Global. Bruno ingresa como reporteru, cubriendo notes de too tipu. Tiempu dempués, convertir en presentador del programa, al llau de Lucero Sánchez. Ella y Bruno fáense bien amigos, y cuando la canal decide reemplazala, él arrenuncia en señal de protesta y camúdase nuevamente a América Televisión.

La situación n'América nun foi como s'esperaba y Bruno tuvo dellos meses "conxeláu". El so espublizáu jale a De bona onda nunca se dio, rescindiendo'l so contratu pocu dempués. Ye asina que se concreta la so participación nel rellanzamientu de Campaneando, otra vegada al llau de Gian Marco.[1]

En 1999, Bruno viaxa a Hollywood per primer vegada pa entrevistar a Pierce Brosnan. El siguiente añu viaxó tres veces más a Hollywood financiándose él solu tolos gastos, entrevistando a los actores de Gladiator, The Flintstones 2 y The Road to El Dorado.[2]

Oscar Kohata (l'actual productor de Cinescape) y Bruno armaron un formatu en co producción y onde tuvieren el control de too, tantu de la calidá visual como de la comercialización. Aldo Pinasco, hermanu mayor de Bruno, ingresó pa ver tola parte llegal y alministrativa. Darréu Bruno, Oscar Aldo y el so pá, con una llista llarga de nomes escoyeron Cinescape.

Poco dempués crearon la so propia casa de producción "Flash Back Producciones" y nacería Cinescape, empecipiándose la más llarga y auspiciosa etapa profesional de Bruno Pinasco, al mandu de un espaciu que col tiempu convertir nuna de les más emblemátiques ya innovadores producciones de la televisión peruana.

El so trabayu haber lleváu a los 5 continentes del planeta y pudo entrevistar a les más importantes figures de la pantalla, más d'una vegada eses grandes estrelles mandó felicitaciones a los sos estudios cinematográficos estimando'l trabayu, estilu amenu y risonderu de Pinasco.[3] Nel añu 2010, entró a la so temporada númberu 10 al cargu de Cinescape y empezó a conducir el programa TEC xunto a la so mediohermana paterna Chiara Pinasco.[4] Como actor de voz, participó nel doblaxe de películes como Kung Fu Panda y Coraline para Llatinoamérica, realizándoles en Méxicu.

En 2013 condució, paralelalmente a los otros dos programes, el programa-concursu 100 peruanos dicen de GV Producciones tamién per América Televisión.[5] Y en 2014 presentó'l programa ¿Sabes más qu'un neñu de primaria?.

Nel 2015 empezó a trabayar para Warner Channel Llatinoamérica, onde tamién foi comentarista de los People's Choice Awards y los Premios Emmy.[6][7]

Filmografía editar

Televisión editar

Añu Títulu Rol Notes
1996-1997 Campaneando Copresentador Tamién productor executivu
1998 Paparazzi Reporteru / Presentador

Cinescape

Presentador Tamién productor

TEC

Presentador Tamién productor
2013 100 peruanos dicen Presentador
2014 ¿Sabes más qu'un neñu de primaria? (Perú) Presentador

Productor editar

Actor de voz editar

Añu Títulu Rol Notes
2008 Kung Fu Panda
2009 Coraline Wybie
2016 La vida secreta de les tos mascotes Norman

Premios y nominaciones editar

Añu Premiu Categoría Trabayu Resultáu
2005 Premios Lluces d'El Comercio Meyor cara masculina de TV Cinescape Ganador
2013 Premios Lluces d'El Comercio Meyor presentador Cinescape Nomáu

Referencies editar

  1. «A espetaperru: Bruno Pinasco». Revista Caretes (13-03-10). Consultáu'l 09-03-13.
  2. Massa, Romina (14-07-05). «Bruno Pinasco: Un Dandy nel so Llaberintu». Revista Caretes. Consultáu'l 09-03-13.
  3. «Bruno Pinasco Internacional». Revista Caretes (01-11-10). Consultáu'l 09-03-13.
  4. «al-futuru Bruno y Chiara Pinasco avérennos al futuru editorial=El Comercio Perú» (28-02-10). Consultáu'l 09-03-13.
  5. «Bruno Pinasco va conducir "100 peruanos dicen", nuevu programa de Gisela Valcárcel». El Comercio Perú (08-03-13). Consultáu'l 08-03-13.
  6. «so-interesáu-conseyu-pa-nun avieyar Twitter: Bruno Pinasco y el so interesáu conseyu pa nun avieyar». La República. Consultáu'l 3 de xunu de 2016.
  7. «Bruno Pinasco foi contratáu por Warner Channel». Perú.21. Consultáu'l 3 de xunu de 2016.

Enllaces esternos editar