Capitoliu de Puertu Ricu

El Capitoliu de Puertu Ricu ye la sede de la asamblea llexislativa, que se compón de la Cámara de Representantes y el Senáu. Allugar nel sector de Puerta de Tierra, na ciudá de San Xuan, capital de Puertu Ricu. Tamién se-y conoz como'l Palaciu de les Lleis.

Capitoliu de Puertu Ricu
 Llugar Históricu de los EE.XX.
Capitolio de Puerto Rico (es)
Capitol of Puerto Rico (en)
capitoliu
Llocalización
Territorios ensin incorporarBandera de Puertu Ricu Puertu Ricu
Municipio (es) Traducir San Xuan
Coordenaes 18°28′08″N 66°06′22″W / 18.4689°N 66.1061°O / 18.4689; -66.1061
Capitoliu de Puertu Ricu alcuéntrase en Puertu Ricu
Capitoliu de Puertu Ricu
Capitoliu de Puertu Ricu
Capitoliu de Puertu Ricu (Puertu Ricu)
Arquiteutura
Arquiteutu/a Rafael Carmoega
Estilu arquiteutura neoclásica
Beaux Arts (es) Traducir
Neoclasicismu
Patrimoniu
NRHP 77001555
Cambiar los datos en Wikidata
Vista xeneral.

Fundación editar

La idea de construyir un capitoliu surde de Luis Muñoz Rivera (entós daquella miembru de la Cámara de Delegaos, güei Cámara de Representantes), en 1907. Este anició un proyeutu asignando $300,000.00 pal diseñu y entamu de la construcción del edificiu. El 17 de xunetu de 1925 asitióse la simbólica primer piedra, dando entamu a los trabayu de construcción. Finalmente, el 11 de febreru de 1929 inaugúrase'l Capitoliu de Puertu Ricu; celebrándose 3 díes dempués la primer sesión llexislativa.

Dibuxos arquiteutónicos del Capitoliu de Puertu Ricu editar

L'Archivu d'Arquiteutura y Construcción de la Universidá de Puertu Ricu (AACUPR) curia la Coleición Capitoliu de Puertu Ricu (1924-1926). Aproximao ocho pies cúbicos en volume, la coleición contién dibuxos arquiteutónicos, fotografíes y documentos texturales. Los dibuxos orixinales, en tinta sobre tela, producir so la supervisión del arquiteutu puertorriqueñu Rafael Carmoega, pal Departamentu del Interior. Los 28 dibuxos orixinales y 38 heliografíes adelantren plantes, elevaciones, seiciones y la distribución llétrica y de plomería. Inclúi amás, una propuesta pa xardinos axacentes al Capitoliu pola firma Bennet, Parsons y Frost y litografíes de delles de les presentaciones sometíes al concursu pal diseñu del edificiu. La coleición foi tresferida al AACUPR pola Superintendencia del Capitoliu en 1986.

Referencies editar

Enllaces esternos editar