La carne de corderu ye la carne procedente del corderu (machu o fema) con destín a l'alimentación humana, suel corresponder a animales con menos de 300 díes de vida y suel pesar ente 5.5 y los 30 quilos (dependiendo de la edá), pasáu esti tiempu denominar carne d'oveya carneru.

Carne de corderu
Nome Carne de corderu
Detalles
Más información
[editar datos en Wikidata]
Chuletes de corderu marinadas en romeru y jengibre.

Carauterístiques del sellu I.G.P nel corderu español: Trátase d'un distintivu que verifica que los productos col sellu d'Indicación xeográfica atópense dientro de la llista de productos agroalimentarios d'orixe, cualidá y calidá certificada, protexíos poles normes de la Xunión Europea.

Cada vez más, los consumidores reclamen una mayor tresparencia sobre los productos qu'adquieren o peracaben, d'ende la necesidá de cuntar con figures de proteición que reconozan y certifiquen la so procedencia, calidá, según otros aspeutos relativos al control, el tresformamientu y la seguridá alimentaria.

Nel casu de la I.G.P del corderu español lleva implícitu un estrictu programa de control que consiste nel siguimientu que se fai a los corderos dende la so nacencia hasta la circulación de la carne nel puntu de venta. Amás, contrólase l'orixe, la raza, la producción, l'alimentación, la sanidá, el tresporte, el sacrificiu y la distribución a los establecimientos pa la venta al públicu. Nesti sentíu, los corderos tienen de sacrificase antes de los 35 díes de vida nel casu del llechal y ente 60 y 90 díes nel casu del corderu recental. El pesu de la canal en fríu tien de bazcuyar ente los 10 y los 15 kilogramos pal Recental y los 4,5 kilogramos a los 7 kilogramos el Llechal, dempués del periodu de oreo. Coles mesmes, la so presentación tien de ser completa ensin anomalíes conxénites o otres deformaciones, ensin tintes ictéricos (mariellos) y con un sangráu correutu.

Interovic editar

La Interprofesional del Ovín y Caprino de Carne (INTEROVIC) ye una Organización Interprofesional reconocida pol Ministeriu d'Agricultura, Alimentación y Mediu Ambiente que representa los intereses de productores, industria, comercializadores y curtidores del sector cárnico ovín y caprino.

Gastronomíes del mundu editar

 
Kuzu kaburga a la parrilla, de la cocina turca.

Los platos con carne de corderu suelen atopase en delles cocines del Magreb: onde son famosos los tayín de corderu. Nes cocines mediterránees ye un ingrediente cárnico bien habitual, según na cocina india y en ciertes partes de Gastronomía de China China. El corderu rustíu al palu ye unu de los manxares más tradicionales de la Patagonia arxentina y chilena. En Méxicu'l corderu consúmese llargamente en tol territoriu, principalmente en barbacoa y/o birria. platillos a base de carne cocío al fornu acompañada d'una gran variedá de mueyos y especies.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar


 
Artículu de traducción automática a partir de "Carne de cordero" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.