Censu de población

recuentu d'individuos que conformen una población estadística

Denómase censu, n'estadística descriptiva, al recuentu d'individuos qu'ensamen una población estadística, definida como un conxuntu d'elementos de referencia sobro'l que se faen les observaciones. El censu d'una población estadística consiste, básicamente, en llograr el númberu total d'individuos pente medies de les más diverses téuniques de recuentu.

El censu ye una de les operaciones estadístiques que nun trabaya sobro una amosanza, sinón sobro la población total.

Ún de los casos particulares de censu pero, coles mesmes, ún de los más comunes, ye'l denomáu censu de población, nel que l'oxetivu ye determinar el númberu de persones humanes que componen un grupu, davezu un país o una nación. Nesti casu, la población estadística abarcaría a los componentes o habitantes del grupu, país o nación.

Polo xeneral, un censu de población puede facer delles actividaes estra que nun se correspuenden específicamente cola operación censal estadística. Búscase calcular el númberu d'habitantes d'un país de territoriu dellimitáu, correspondiente a un momentu o periodu dau, pero aprovéchase igualmente pa llograr una serie de datos demográficos, económicos y sociales rellativos a esos habitantes, consideraes dende un puntu de vista cuantitativu. Ye la fonte primaria de les estadístiques básiques de población que son necesaries pa fines gubernamentales y aspeutos de planificación económica y social.

Úsase:

  1. Como base pal analís y la evaluación demográfico.
  2. Pa proyeutar, afitar y desenvolver polítiques de gobiernu.
  3. Como «marcu muestral» pa encuestes.

Referencies editar

Enllaces esternos editar