Centru d'Estudios del Próximu Oriente y l'Antigüedá Tardida

El Centru d'Estudios del Próximu Oriente y l'Antigüedá Tardida (CEPOAT) ye un Centru d'Estudios de la Universidá de Murcia que procede del antiguu Institutu del Próximu Oriente Antiguu (IPOA) de la UMU qu'arrexuntaba a dellos centros españoles. El so llabor desenvolver nel ámbitu del orientalismu dende la docencia, la investigación, la divulgación científica y l'actividá arqueolóxica. Como IPOA empezó la so andadura en 1989 al amparu de la LRU, pero les nueves esixencies llegales (LOU) fixeron necesaria'l so tresformamientu en 2011 a Centru d'Estudios del Próximu Oriente y l'Antigüedá Tardida. Los sos ámbitos d'investigación y docencia son l'Antiguu Oriente, Exiptu, el Termalismo Antiguu, el Mundu Clásicu y l'Antigüedá Tardida. Güei día diversifica los sos llabores ente la investigación y la docencia, la primera al traviés de proyeutos d'investigación na universidá y la segunda desenvuelta al traviés de la so Aula Virtual.

Centru d'Estudios del Próximu Oriente y l'Antigüedá Tardida
Situación
País España
Datos
Tipu think tank (es) Traducir
Fundación 2011
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Oxetivos editar

Los oxetivos del CEPOAT son:

- Impulsar la docencia sobre les temes que centren el llabor del Centru d'Estudiu: el Próximu Oriente Antiguu, el Termalismo y l'Antigüedá Tardida.

- Promover la investigación sobre les temes que centren el llabor del Centru d'Estudios: el Próximu Oriente Antiguu, el Termalismo y l'Antigüedá Tardida.

- Realizar publicaciones y collaborar al espardimientu de la conocencia, la investigación, documentación y l'información referente al Próximu Oriente Antiguu, el Termalismo y l'Antigüedá Tardida.

Proyeutos editar

Los principales proyeutos que se realicen dende'l CEPOAT tán rellacionaos cola Historia Antigua, yá seya por aciu l'analís de fontes como al traviés de los restos arqueolóxicos de les sos escavaciones conxugando asina fontes materiales y lliteraries p'algamar el nuesu oxetivu, l'estudiu de la Hestoria. Ente los principales proyeutos tenemos:

Escavaciones Arqueolóxiques editar

Dende los sos entamos el CEPOAT collaboró y empobináu proyeutos arqueolóxicos tanto a nivel nacional como internacional principalmente en Siria.

Güei día lleva a cabu diverses escavaciones na Rexón de Murcia:

Y collabora viviegamente n'otres por aciu convenios como en:

Didáctica editar

Pretender dende esti proyeutu faer llegar el Mundu Antiguu a los más nuevos por aciu recursos que tamién van sirvir a los profesores d'Infantil, Primaria o Secundaria pa llevar a cabu idees na aula.

L'Aula Virtual editar

L'Aula Virtual surde ante la necesidá per parte de los alumnos de la Universidá de Murcia d'empecipiase n'estudios especializaos que nun se desenvuelven nesta Universidá pero que güei día gracies a Internet pueden aprendese al traviés de les enseñances de grandes especialistes qu'hai en tol territoriu nacional y estranxeru, lo qu'hasta la fecha convirtió al CEPOAT nel principal centru d'enseñanza on line sobre'l Mundu Antiguu cola realización de 120 cursos añales.

La Escuela d'Arqueoloxía editar

La Escuela d'Arqueoloxía desenvolver nel CEPOAT como la formación práctica de los alumnos por aciu la participación nes distintes escavaciones que se desenvuelven dende'l Centru y nes que se forma a los alumnos de manera sistemática nes distintes especialidaes rellacionaes cola arqueoloxía, yá sía, la estratigrafía, ceramoloxía, arqueozooloxía, arqueobotánica, geoarqueoloxía, antracoloxía, palinoloxía, SIG, fotogrametría, arqueoestadística, informática aplicada, antropoloxía, virtualización y reconstrucción 3D, etc..

Publicaciones científiques editar

Dende'l centru considerar de gran importancia faer llegar a la comunidá científica los resultaos de les distintes investigaciones realizaes tantu por -y CEPOAT como por otros investigadores, d'ende la necesidá de crear una serie de revistes y monografíes específiques con esi envís.

Divulgación editar

Un llabor bien importante dientro del CEPOAT ye la divulgación de la Historia al traviés d'actividaes diverses como participar viviegamente en La Selmana de la Ciencia, La Nueche de los Investigadores, según entamar congresos, cursos, conferencies o participar en llabores divulgativos como la radio del centru.

Biblioteca editar

El CEPOAT cunta con una biblioteca especializada onde los usuarios pueden atopar unes 5000 referencies que van aumentando día ente día gracies al intercambiu ente instituciones, según a les donaciones de particulares y compres de llibros especializaos.

Enllaces esternos editar

Referencies editar