El Chevrolet Cavalier foi un automóvil compautu producíu pol fabricante estauxunidense Chevrolet y el fabricante japones Toyota sobre la Plataforma J de General Motors. El llibru American Automobile de 1983 a 1993 repara que'l Cavalier taba pensáu pa competir con coches importaos d'alta calidá, tales como'l Honda Accord. Foi unu de los coches más populares nos Estaos Xuníos y Canadá dende la so introducción a finales de 1981, como un modelu 1982. Inclusive nel 2000, foi l'automóvil más vendíu por General Motors y solamente superáu pol Ford Taurus, el Toyota Camry, y los Hondes Accord y Civic nel total de ventes.

Chevrolet Cavalier
modelu d'automóvil
segmento C (es) Traducir
Información
Fabricante General Motors
Toyota
Marca Chevrolet
Chevrolet Monza Brazil (es) Traducir y Chevrolet Vega (es) Traducir Chevrolet Cavalier Chevrolet Cobalt (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Cavalier foi un automóvil compautu producíu por Chevrolet y Toyota dende 1982 a 2005. El Cavalier ye estensamente citáu como'l más esitosu modelu de la llarga llinia de vehículos Chevrolet apuntáu a combatir la influyente importación de vehículos compactos, empecipiáu col Chevrolet Corvair, el Chevrolet Vega, el Chevrolet Monza y el Chevrolet Chevette, col Cavalier liderando hasta'l so reemplazu pol Chevrolet Cobalt. El Chevrolet Vega definió la clase subcompacta, antes de ser sustituyíu polos Chevrolet Monza y Chevette. Depués del ésitu del Vega, el Monza y el Chevette fadríen pocu p'ampliar la gama Chevrolet d'autos pequeños, pero col apuerto del Cavalier de tracción delantera, pudo revertise esto.

nel re-versión anovada del Cavalier (a partir del 95) la empresa GM Chevrolet decide esaniciar la versión 6 cilindros y camudalo a una 4 cilindros motor 2.4 l, del famosu z24 deportivu con una potencia máxima (SAE) de 150 HP (112 kW).

na versión seden ufierta dos tipos de motores:

el 4 cil. 2.2 l4 ecotec con transmisión estándar de 5 velocidaes con una potencia máxima de 144hp a 5600 rpm y unos 155 lb/ft de torque

a 4000 rpm (https://www.verboom.net/info/speedster/engine/Ecu_autu.pdf) 

y el 4 cil. 2.2 l automáticu de 4 velocidaes, xenera una potencia máxima (SAE) de 120 HP (89 kW).

estos ufiertando un consumu permediu de 12 a 15 quilómetru per llitru en carretera.

Na versión coupe de dos puertes namái comercialízase'l motor 2.4 l de 4 cilindros combináu con una tresmisión automática, lo cual xenera una potencia máxima (SAE) de 150 HP (112 kW).

ufiertando un rendimientu permediu de 10 a 11 quilómetru per llitru.

toles versiones cunten con un tanque de permediu 55 llitros.


Referencies editar

Enllaces esternos editar