Christianne Balmelli

Christianne Balmelli Fournier (10 d'ochobre de 1978Temuco) ye una modelu chilena y concursante de guapura[1] que foi Miss Mundo Chile en 2001.[2] Conocida polos sos comerciales n'Entel, y por salir en dellos programes de Chilevisión.

Christianne Balmelli
Vida
Nacimientu Temuco10 d'ochobre de 1978 (45 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu participante en concursos de bellezamodelu
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Fía de Jaime y Solange, tien un hermanu Pablo y una hermana Stephanie. Tien ascendencia suiza, italiana y francesa.

Estudió en Brasil y tornó a Chile en 1987, terminando la enseñanza media nel colexu Compañía de María. Estudió publicidá nel DUOC.

En 1999 participa nel concursu de guapura Miss Avon llogrando'l primer llugar, onde la contraten pa ser la cara oficial de la marca. Depués participa en Miss Italia en Milán.

Nel añu 1998 ye contratada por Canal 13 como modelu participa en dellos programes. En 2000 participa en Miss Mundo Chile, llogra'l segundu llugar. El 2001 vuelve participar y llogra el primer llugar, y asina participa como representante de Chile nel Miss Mundu en Sudáfrica. Llegó a tar ente les últimes catorce concursantes.

Foi cara de cerveza Cristal y pa los zusmios Watt's, onde tamién fixeron un calendariu coles sos semeyes en 2003. Sobre'l so trabayu en Cristal dixo: "Realizó delles actividaes, pero la principal ye l'animación de fiestes. Nelles participen cantantes, fáense concursos y regalamos elementos p'allegrar el branu. Lo fundamental ye que la xente páselo bien, qu'esfrute les sos vacaciones. El tour percuerre delles ciudaes".

En 2003 participó nel concursu Miss Internacional y participó na organización "Misses por una causa".[3]

Ye madre de dos fíos, Nicolás ya Ignacio Yost.

Posesión del títulu editar


Predecesor:
Isabel Bawlitza
Miss Mundo Chile
2001
Socesor:
Daniela Sofía Casanova
Predecesor:
Paula Orchard
Miss Internacional Chile
2003
Socesor:
Francisca Valenzuela Rendic

Referencies editar

  1. Ignacio Silva y Soledad Reyes (3 de marzu de 2014). «“Lindorfo” quiere ganar con matinal de la tarde». Archiváu dende l'orixinal, el 7 de febreru de 2018. Consultáu'l 7 de febreru de 2018.
  2. El Anecdotario (ed.): «La modelo Christianne Balmelli».
  3. C. Ruiz (21 de marzu de 2014). La Cuarta (ed.): «Javi Acevedo y Christianne Balmelli son las nuevas enemiguis de la tevé». Archiváu dende l'orixinal, el 7 de febreru de 2018. Consultáu'l 7 de febreru de 2018.