Coordinadora Ornitolóxica d'Asturies

La Coordinadora Ornitolóxica d'Asturies ye una asociación independiente que'l so oxetivu ye l'estudiu y la defensa de les aves y los sos hábitats. Anguaño cuenta con más de 200 socios, repartíos per tola xeografía asturiana, constituyendo un grupu muy diversu.

Coordinadora Ornitolóxica d'Asturies
asociación
Llocalización
País España
Autonomía Principáu d'Asturies
Sede Principáu d'Asturies
Direición España
Historia
Fundación1990
Eslogan Estudiu, proteición y divulgación ornotolóxica (ast)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Les asociaciones d'ornitólogos nacen n'Asturies nos años setenta. Y ye el grupu Aythya-A.N.A. el primeru qu'axunta a la gran mayoría de los aficionaos asturianos d'aquel momentu. Foi, arriendes, la primer asociación ornitolóxica asturiana que collaboró en dellos proyeutos a nivel nacional (censu d'aves acuátiques invernantes y censu d'aves marines nidificantes, por exemplu).

Tres unos diez años d'esistencia, mentanto los que se ficieron numberosos estudios, el grupu amenorga y déxense de llevar a cabu los proyeutos. Na primavera de 1987, un par d'ornitólogos asturianos plantéguense la situación del momentu y deciden intentar arrexuntar nuevamente a los aficionaos. Aprovechóse la celebración del Día Mundial de les Aves (18 al 24 de mayu). Con esti motivu, montáronse meses informatives, diéronse charres y averóse el mundu de les aves a los ciudadanos.

En 1990 dase un pasu importante, l'asociación llegalízase, adopta unos estatutos, constitúi una Xunta Direutiva y regulariza les xuntes periódiques. A partir d'esti momentu, los ornitólogos asturianos dexen de trabayar en solitariu y xunen los sos esfuercios en favor de les aves y les sos hábitats.

Actividaes editar

Ente les actividaes que desendolca la COA, les más importantes son:

  • Censos
  • Campañes de proteición
  • Aniellamientu
  • Salides de campu
  • Educación ambiental, per aciu de charres, esposiciones, y edición de material divulgativu

Ente otros trabayos, la COA, tien ellaborao un glosariu colos nomes comunes n'asturianu de les aves.

Referencies editar

Enllaces esternos editar