Abrir el menú principal

Plantía:Ficha de lliga deportiva

La Copa de la UEFA Amateur foi una competición internacional de fútbol de seleiciones nacionales europees non profesionales (amateur), entamada pola UEFA. Apostáronse cuatro ediciones ente 1967 y 1978.

Índiz

HistoriaEditar

En febreru de 1965, la UEFA plantégase la creación d'un tornéu pa seleiciones amateur, esto ye, non profesionales. Esti tornéu empecipiaría'l mesmu añu nel qu'empezó a apostase la Copa de la UEFA. El principal problema yera definir cual yera la diferencia ente lo que yera un xugador profesional y lo que non, yá que entós nun yera bien habitual qu'un xugador fora profesional. Ye por esto que de les 33 feredaciones adscrites a la UEFA, tan solo 12 se incribieron pal tornéu.

Amás, namái podíen participar federaciones que cuntaren con categoría profesional, pa estremar el fútbol profesional del amateur. Por esta razón, munchos países del este y escandinavos quedáronse fora de la competición yá que nun cuntaben con lliga profesional, polo que les sos estrelles quedar ensin apostar el tornéu.

El formatu de competición foi'l siguiente. Dolce escueyas estremaes en cuatro grupos de tres equipos xugaron partíos a ida y vuelta. El campeones de grupu clasificar pa la fase final apostada nuna única see y con partíos a eliminatoria única, a semifinales, tercer y cuartu puestu y final.

Cabo destacar l'anecdótica edición de 1974, na que Alemaña Federal y Yugoslavia alcordaron compartir el títulu y nun xugar una final.

Tres la última edición de 1978, van abandonase les competiciones europees pal fútbol amateur hasta qu'en 1996 créase l'actual Copa de les Rexones de la UEFA

PalmarésEditar

Añu Sede de la final Campeón Subcampeón Resultáu
1967   Palma de Mallorca   Austria   Escocia 2-1
1970   Forte dei Marmi   España   Países Baxos 2-1
1974   Rijeka   Alemaña Federal
  Yugoslavia
Compartieron títulu
1978   Atenes   Yugoslavia   Grecia 2-1

Ver tamiénEditar

Enllaces esternosEditar