El coraxe o la valentía ye una virtú humana, que puede definise como la fuercia de voluntá que puede tener una persona pa llevar alantre una aición a pesar de les torgues. El coraxe ye l'habilidá de sobreponese a dichos torgues y perseverar probablemente cola aición que pretendía realizase. El coraxe consiste n'enfrentase a situaciones pervalibles ya importantes de manera que superes el mieu a fracasar nelles; tamién s'entiende como la fuercia por faer daqué por daquién o por ti mesmu. Lo contrario al coraxe ye la cobardía, que ye'l mieu a faer daqué por distintes razones.

El coraxe ayúdanos a sentinos bien y arguyosos de nós al realizar daqué que nos costar o nos da mieu. Poro, ye importante superar les nueses adversidaes cuando realmente precisar.

El coraxe físicu oponer al dolor físicu, el trabayu pesáu o la posibilidá de recibir mancadures o muerte. El coraxe moral dexa actuar correutamente a pesar de recibir por ello descreitu, vergüenza, deshonor o represalies sociales.

Otru sentíu de la pallabra coraxe, podría ser el que se siente cuando una persona ta cafiante (sinónimu de roxura). De cutiu munches persones utilicen esta pallabra pa espresar un sentimientu primíu. Por casu, cuando asocede daqué que-yos ofiende sobremanera.

Ver tamién editar