Cristina Buenafuentes de la Mata

Cristina Buenafuentes de la Mata (12 de setiembre de 1977Santa Coloma de Gramenet) ye doctora en filoloxía hispánica y profesora de la Universidá Autónoma de Barcelona y de la Universidá Abad Oliva CEU.

Cristina Buenafuentes de la Mata
Vida
Nacimientu Santa Coloma de Gramenet12 de setiembre de 1977 (46 años)
Nacionalidá España
Llingua materna castellanu
Estudios
Estudios Universidá Autónoma de Barcelona
Nivel d'estudios doctor
Llingües falaes castellanu
Oficiu filóloga, profesora universitariaescritora
Emplegadores Universidá Autónoma de Barcelona
Universidá Abad Oliva CEU
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Cristina Buenafuentes, nacida en Santa Coloma de Gramenet pero residente en Castellar del Vallès, ye llicenciada y doctora pola UAB, según especialista na formación de compuestos del español. La so tesis doctoral[1] Procesos de gramaticalización y lexicalización na formación de compuestos n'español ye un referente filolóxicu internacional sobre la creación d'estes estructures llingüístiques.

Buenafuentes, publicó distintos artículos en revistes especializaes na materia.[2] Les sos llinies d'investigación centrar nel estudiu de la gramática histórica polo xeneral (gramaticalización, lexicalización y periodización) y de la morfoloxía histórica en particular, lo mesmo que de aspeutos rellacionaos cola evolución del léxicu. De la mesma manera, los sos intereses enmárquense dientro de la sincronía con especial atención a les questiones de gramática normativa y l'adaptación de neoloxismos.[3]

Referencies editar