El cuetu d'Arbas ye una zona de monte nel conceyu asturianu de Cangas del Narcea que ta considerada reserva natural y ta recoyida na Rede Rexonal d'Espacios Naturales Protexíos d'Asturies (RRENP), anque inda nun ta oficialmente declarada como tal.[1]​ La zona ta incluyida dientro del Parque Natural de les Fontes del Narcea, Degaña ya Ibias y de la Reserva de la Biosfera de Munieḷḷos y protexe una estensión de 2593 ha.[2]

Cuetu d'Arbas
Reserva Natural (es) Traducir
Situación
País España
Autonomía Principáu d'Asturies
Provincia provincia d'Asturies
Conceyu Cangas del Narcea
Cambiar los datos en Wikidata

Trátase d'un espaciu arrodiáu de cordales d'altu monte abiertu solo pel este, una antigua zona glaciar que va dende los 800 m d'altitú hasta los 2008 m. Na vexetación cabe destacar la d'altu monte apaeciendo montes d'abeduriales altimontanos y fayedales nes zones más baxes de la reserva. Lo que más destaca de tol área son sicasí la vexetación de turbera sobremanera nes turberas de Chouchinas y Reconcos y la Llaguna de Arbas. Na fauna nun s'estrema a la del restu del parque natural destacando el xabalín, el corzu y el robecu cantábricu. Nes aves podemos destacar el faisán montés cantábricu. De tolos animales del parque el más importante con diferencia ye l'osu pardu.

Referencies editar

  1. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 4 de marzu de 2016. Consultáu'l 14 de xineru de 2016.
  2. «SIAPA, Sistema de Información Ambiental del Principado de Asturias» (2007-11-23). Archiváu dende l'orixinal, el 23 de payares de 2007. Consultáu'l 2021-02-16.

Enllaces esternos editar