Día Internacional de Tolerancia Cero cola Mutilación Xenital Femenina

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes encamienta a los Estaos, el sistema de les Naciones Xuníes, la sociedá civil y tolos comenenciudos a siguir celebrando'l Día Internacional de Tolerancia Cero cola Mutilación Xenital Femenina el 6 de febreru.

Día Internacional de Tolerancia Cero cola Mutilación Xenital Femenina
Día de celebración 6 de febreru
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 20 d'avientu de 2012 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 67/146 encamienta a los Estaos, el sistema de les Naciones Xuníes, la sociedá civil y tolos comenenciudos a siguir celebrando'l Día Internacional de Tolerancia Cero cola Mutilación Xenital Femenina el 6 de febreru.[1]

La mutilación xenital femenina (MGF) entiende tolos procedimientos consistentes n'alteriar o estropiar los órganos xenitales femeninos por razones que nada tienen que ver con decisiones médiques, y ye reconocida internacionalmente como una violación de los derechos humanos de les muyeres y neñes.
Reflexa una desigualdá ente los sexos bien enraigonada, y constitúi una forma estrema de discriminación contra muyeres y neñes. La práutica viola los sos derechos a la salú, la seguridá y l'integridá física, el derechu a nun ser sometíes a tortures y tratos crueles, inhumanos o degradantes, y el derechu a la vida nos casos en que'l procedimientu acaba produciendo la muerte.
Col fin de reconocer la importancia de que los trabayadores de la salú súmense al esfuerciu d'acabar con esta práutica, anguaño dedicamos el Día Internacional a la Movilización y l'implicación del personal de salú p'acelerar la eliminación de la mutilación xenital femenina”.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar