Día Mundial del Glaucoma

El 12 de marzu foi designáu como'l Día Mundial del Glaucoma.

Día Mundial del Glaucoma

Glaucoma per país en 2004: afeutaos por cada 100.000 habitantes.
Día de celebración 12 de marzu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El Día Mundial del Glaucoma celébrase'l 12 de marzu.[1]

Día Mundial del Glaucoma: OMS reporta 4,5 millones d'afeutaos pola enfermedá
12 de marzu, 2009 —El glaucoma ye la segunda causa común de ceguera y 4,5 millones de persones carecer na actualidá con proyeiciones de 11 millones d'afeutaos pal 2020, señaló güei la Organización Mundial de la Salú (OMS).
El Día Mundial del Glaucoma, reparáu güei, tien el propósitu de llamar l'atención sobre esti grupu d'enfermedaes oculares progresives y l'importancia de la so detección temprana.
Hospitales y centros de salú en tol mundu realicen tamizaje pa diagnosticar esti carecimientu, que tien una mayor incidencia en delles etnies y dempués de los 40 años d'edá, esplicó Juan Carlos Silva, asesor rexonal de salú visual n'América Llatina y el Caribe na Organización Panamericana de la Salú (OPS).
“Hemos realizaos munchos estudios epidemiolóxicos n'América Llatina y demostróse que la población más vulnerable ye la del Caribe de fala inglesa, especialmente la población d'orixe africanu”, dixo.
Amestó que magar la enfermedá ye incurable, un 90% de la ceguera que provoca'l glaucoma podría evitase per aciu la detección temprana y tratamientu.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar