Abrir el menú principal

Plantía:Infobox Company DC Entertainment Inc. (tamién conocida como DC Entertainment) ye una empresa subsidiaria de AOL-Time Warner.

En septiembre de 2009, Warner Bros. anunció que DC Comics convertir en DC Entertainment Inc., con Diane Nelson (presidente de Warner Premiere) como presidente de la nueva empresa. Paul Levitz (anterior presidente de DC Comics) foi designáu editor, collaborador y asesor xeneral.

El 18 de febreru de 2010, DC Entertainment convocó a Jim Lee y a Dan DiDio como co-editores de DC Comics, Geoff Johns como executivu creativu en xefe, John Rood como vicepresidente executivu de Vientes, Marketing y Desarrollu de Negociu, y Caldon Patrick como vicepresidente executivu de Finances y Alministración. Anguaño, Geoff Johns ye presidente de DC Entertainment y de DC Films.

DC Entertainment va encargar de llevar a la gran pantalla a los superhéroes y demás personaxes de DC Comics. Tamién, DC Entertainment va ocupar de los videoxuegos, televisión, Internet, y del sector editorial, cola publicación de noveles gráfiques y nuevos comics.

CineEditar

DC Entertainment ocupar de les películes basaes en personaxes y hestories del catálogu de DC Comics, empezando con Jonah Hex, The Losers y la película Green Lantern, dirixida por Martin Campbell que s'estrenó'l 17 de xunu de 2011.

En 2013 estrenóse Man of Steel, l'anunciáu reinicio de Superman, que foi dirixíu por Zack Snyder, producíu por Christopher Nolan y guionizado por David S. Goyer. Asina mesmu, Nolan participó como direutor y productor de The Dark Knight Rises. El guión de la película tuvo al cargu de Jonathan Nolan y tuvo basáu nun argumentu escritu por David S. Goyer y Christopher Nolan, que estrenóse nel branu de 2012, siendo la última entrega de la saga empobinada por Nolan.

En xunetu de 2013 anuncióse la película de Superman y Batman pa 2015, anque nun principiu especulóse que la película saldría en 2015, la fecha d'estrenu foi postpuesta a mayu de 2016, pa darréu adelantrase a marzu del mesmu añu, pa nun coincidir col Mega-estrenu de Marvel Studios Capitán América: Civil War. Esto col fin de dar entamu a un Universu Cinematográficu de DC Comics y cola película de "Justice League" estrenándose en 2 partes, una en 2017 y otra en 2019 con Zack Snyder como direutor de dambes.

L'universu estendíu va cuntar con títulos como la yá confirmada Batman v Superman, Suicide Squad(2016), Wonder Woman(2017), The Flax(2018), Aquaman(2018), Shazam!(2019), Green Lantern Corps(2020), según películes individuales de Superman Y Batman. Según les yá confirmaes remortines de Wonder Woman, Suicide Squad, la pelicula en solitariu de Batgirl y l'adaptación del cómic de Gotham City Sirens.

Películes animaesEditar

Warner Home Videu estrenó pa videu la película animada Superman/Batman: Public Enemies el 29 de setiembre de 2009. El 28 de setiembre de 2010 estrenóse la continuación, titulada Superman/Batman: Apocalypse, dambes basaes nos dos primeros arcos argumentales del cómic Superman/Batman, escritos por Jeph Loeb y dibuxaos por Ed McGuinness y Michael Turner, respeutivamente.

El 18 de febreru de 2010 Warner Home Videu estrenó la película animada Justice League: Crisis on Two Earths. El 23 de febreru de 2010 salió la edición especial del filme.

El 27 de xunetu de 2010 Warner Home Videu estrenó Batman: Under the Red Hood en DVD/Blu-Ray.

ReferenciaEditar

Enllaces esternosEditar