Abrir el menú principal

El Daily Mirror ye un periódicu sensacionalista británicu matutín, qu'intenta, sobremanera al traviés de reportaxes fotográficos, averar les noticies a los llectores. Imprimir en formatu tabloide. El so direutor a 2017 ye Richard Wallace.

Daily Mirror
Logo Daily Mirror.jpg
Daily Mirror placard peace to be signed June 1919.jpg
Datos
Tipu diariu
Fundación 1903
Idioma inglés
Sede Londres
Editorial Trinity Mirror Traducir
Formatu tabloide Traducir
Propietariu Trinity Mirror Traducir
Posición política Partido Laborista Traducir
Páxina web www.mirror.co.uk
Cambiar los datos en Wikidata

TrayeutoriaEditar

El diariu foi fundáu por Lord Northcliffe (dueñu del Daily Mail) en 1903 como una publicación dedicada al públicu femenín, anque esti esquema duró solo unos meses antes de pasar a ser un periódicu xeneralista. Foi'l primer diariu en ser impresu en tamañu tabloide, a diferencia del tamañu sábana usáu pola prensa hasta entós.

A partir de 1932, el Mirror pasó d'enfocase na clase media a representar a la clase trabayadora, tamién tomando una postura favorable al partíu Llaborista. Aquel añu debutó la historieta Jane, que tuvo gran popularidá mientres la guerra. En 1943 empezó a publicar la tira de prensa Garth, que duraría hasta 1997.

Mientres los 50 y 60 convertir nel diariu más vendíu de Gran Bretaña y Europa, siendo superáu por The Sun en 1978. En 1957 empieza a publicar la tira Andy Capp, que sigue editándose hasta güei.

En 1984 foi adquiríu pol financista d'orixe checu Robert Maxwell. Sol so mandu, y más tarde el del editor Piers Morgan mientres los años 90, la llinia editorial del periódicu tomó un xiru escontra un lliberalismu más clásicu p'apelar a les clases medies y al públicu femenín, amás d'estremase del populismu del Sun o'l Daily Star.

Esti periódicu foi l'únicu que s'opunxo a la guerra d'Iraq en 2003. En mayu de 2004 publicó semeyes de supuestos soldaos británicos maltratando a presos iraquinos. Poco dempués demostróse que les semeyes yeren falses y el periódicu tuvo que rectificar, fechu que causó l'arrenunciu de Morgan pocu dempués. Tamién destacó pola publicación de semeyes de la zona privada del Palaciu de Buckingham tomaes por un periodista infiltrado.

La edición dominical del diariu ye'l Sunday Mirror, qu'ente 1915 y 1963 publicar sol nome de Sunday Pictorial. La revista Notebook publicar cada domingu col diariu.

Enllaces esternosEditar