Daira Galvis

abogada colombiana

Daira de Jesús Galvis Méndez (4 d'ochobre de 1953Cartagena de Indias) ye una abogada y política colombiana, nacida en Cartagena de Indias, el 4 d'ochobre de 1953. Actual Senadora de la República.

Daira Galvis
Vida
Nacimientu Cartagena de Indias4 d'ochobre de 1953 (70 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Estudios Universidá de Cartagena
Universidá Nacional de Colombia
Llingües falaes castellanu
Oficiu abogada
Creencies
Partíu políticu Partido Cambio Radical (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Graduada como abogada de la Universidá de Cartagena en 1977 y postgraduada na Universidá del Atlánticu y la Universidá Nacional de Colombia; dedicó la so carrera profesional al pleitu y particularmente al área penal y criminal; asina mesmu destacó como líder gremial del so oficiu nel departamentu de Bolívar y autora nel área de derechu procesal penal.[1] En 1990 foi Conceyal de la ciudá de Cartagena.

Destacar por polémicos casos como l'asesinatu del empresariu Giacomo Turria[2]

En 2006 postuló al Senáu a nome de Converxencia Ciudadana, allugándose con 22.000 votos nel octavu llugar d'una llista qu'algamó 7 curules; pero'l 31 d'ochobre de 2007 asumió como Senadora tres la salida de Luis Alberto Gil al ser investigáu por presuntos venceyos col paramilitarismo.[3] En 2009 pasó al Partíu Cambéu Radical y nes eleiciones de 2010 llogró la tercer votación d'ésti partíu, con más de 65.000 votos, anovando'l so curul como Senadora nes eleiciones a senáu del añu 2014 ratifico la so condición como senadora llogrando una votación de más 70.000 mil voto, aportando a la primer votación dientro de los senadores de Bolívar.

Desempeñóse como senadora de la Comisión V d'asuntos Mineros, enerxéticos y Agropecuarios, onde aportó a escoyida presidenta nel añu 2010, destacar poles sos denuncia sobre'l defectu de los servicios llétricos nos departamentos de la mariña caribe, posición que la llevó a tensiones polítiques col senador atlanticense José David Name Cardozo.

Tocantes a la so postura política defínese como de centru derecha, opúnxose a proyeutos como la despenalización total del albuertu propuesta pol senáu Armando Benedetti. Tocantes a sofitos a gobiernos, foi roble'l so respaldu al gobiernu d'Álvaro Uribe magar les sos agudes diferencies col ex-ministru de agricultura Andrés Felipe Arias. Nel actual gobiernu de Juan Manuel Santos, como integrante de la bancada de Cambéu Radical sofitó al gobiernu la gran mayoría de los proyeutos de llei, sicasí votó negativamente n'artículos de los proyeutos de Reforma Constitucional al Réxime de Regalías y Reforma a la Xusticia, munchos identificar como una de les senadores más independientes de la llamada coalición de la Unidá Nacional. Ensin emgargo recibió múltiples crítiques de medios de comunicación les sos aparentes práutiques burocrátiques y clientelistas.

Dientro del exerciciu de la función de control políticu foi destacada la so oposición en solitariu al Exalcalde de Cartagena de Indias Campu Elías Teḥrán, por cuenta de les supuestes práutiques indebíes de contratación y corrupción de l'alministración distrital, sicasí dalgunos sostienen qu'esta oposición se por cuenta de que la Candidata María Bustamante –sofitada por Galvis- foi la derrotada pel carismáticu Campu Elías Teḥrán.

Según el portal de noticies online KIEN & KE, la senadora Galvis caltién fondes diferencies col líder del so partíu y Exministro del Interior Germán Vargas Lleras por cuenta de qu'este decidió sofitar al actual alcalde de Cartagena Dionisio Vélez Trujillo, dientro d'estes diferencies afondar a un más cuando, Germán Vargas Lleras decidió brindar firme sofito al hermanu del alcalde Dusan Vélez Trujillo al Senáu de la República nes eleiciones del añu 2014, lo cual foi vistu como una manera d'intentar arrampuñar la curul de Galvis, sicasí l'alta impopularidá del alcalde Dionisio Vélez y la fuercia eleutoral de Galvis nun dexaron a Dusan Vélez Trujillo llograr la curul de senador llogrando solu ventiocho mil voto frente a los setenta mil de Galvis. Tanto Galvis como Vargas negaron públicamente tales diferencies, sicasí ye sabíu en corrinos políticos qu'estes tán vixentes magar los continuos actos públicos que celebraron conxuntamente y negaciones de dambes partes.

Referencies editar

Enllaces esternos editar