David Waisman

políticu peruanu

David Waisman Rjavinsthi (4 de mayu de 1937Lambayeque) ye un empresariu y políticu peruanu. Fungió como Congresista de la República de Perú por Perú Posible dende'l 2000 hasta 2011 y 2ᵘ vicepresidente de la República mientres el gobiernu d'Alejandro Toledo Manrique. Anguaño ye miembru del Partíu Solidaridá Nacional y postuló ensin ésitu al Congresu de la República nes eleiciones xenerales de Perú de 2011[3]

David Waisman
congresista del Perú (es) Traducir

27 xunetu 2006 - 26 xunetu 2011
Distritu: Distrito electoral de Lima (es) Traducir
Eleiciones: eleiciones parllamentaries de Perú de 2006
Ministro de Defensa del Perú (es) Traducir

28 xunetu 2001 - 18 xineru 2002
congresista del Perú (es) Traducir

27 xunetu 2001 - 26 xunetu 2006
Distritu: Distrito electoral de Lima (es) Traducir
Eleiciones: elecciones parlamentarias de Perú de 2001 (es) Traducir
congresista del Perú (es) Traducir

27 xunetu 2000 - 26 xunetu 2001
Eleiciones: Elecciones parlamentarias de Perú de 2000 (es) Traducir
Vida
Nacimientu Lambayeque4 de mayu de 1937[1] (86 años)
Nacionalidá Bandera del Perú Perú
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticuempresariu
Premios
Creencies
Relixón xudaísmu
Partíu políticu Partido Solidaridad Nacional (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Fíu de Natan Waisman Reines y Blima Rjavinsthi Tubac, quien llegaron mozos al Perú fuxendo de polítiques antisemites que se desenvolvíen n'Europa. Estudió la educación primaria nel colexu José Granda y los primeros años de secundaria nel colexu Hipólito Unanue; sicasí nun concluyó'l colexu.

Trayeutoria política editar

En 1999 foi convidáu pol Dr. Alejandro Toledo a integrar planchar Presidencial del Partíu Perú Posible, como candidatu a la segunda Vicepresidencia de la República, pa les eleiciones presidenciales de 2000. Concluyíu esti procesu eleutoral, foi escoyíu Congresista de la República con una alta votación por dicha agrupación política; nesti congresu foi Presidente de la Comisión Investigadora contra Vladimiro Montesinos, mano derecha d'Alberto Fujimori.

Al añu siguiente, nes eleiciones xenerales de Perú de 2001, Alejandro Toledo decide llevar como candidatu a la Segunda Vicepresidencia y nuevamente como candidatu al Congresu por Lima.

Waisman resulta reelecto como Congresista; nesti periodu nel que tamién se desempeña como Vicepresidente de la República de Perú, inclusive tres l'arrenunciu del Primer Vicepresidente Raúl Diez Canseco Terry.

El 28 de xunetu de 2001, Alejandro Toledo nomar Ministru de Defensa de Perú, como tal encargar de la reestructuración de les Fuercies Armaes, camudó los Altos Mandos militares y promovió la llucha contra'l narcotráficu, el deterioru ambiental, el tráficu d'armes y el terrorismu internacional. Arrenunció al Ministeriu'l 18 de xineru de 2002, en discrepando col Primer Ministru.

Cuando les eleiciones xenerales de Perú de 2006 averábense, Waisman perfilábase como candidatu del partíu oficialista Perú Posible a la Presidencia. Sicasí, decidieron proponer como candidata a la independiente Jeannete Enmmanuel, una naturista de fama internacional, y tres el so arrenunciu al independiente Rafael Belaúnde Aubry. Nengún d'ellos recibió'l respaldu de Waisman, y finalmente Perú Posible nun presentó candidatu presidencial.

Dende'l so arrenunciu a Perú Posible en 2010 criticó constantemente tanto a Toledo como a otros miembros d'esi partíu.[4][5]

Postuló ensin ésitu per cuarta vegada al Congresu de la República nes eleiciones xenerales de Perú de 2011, esta vegada pol Partíu Solidaridá Nacional.[6]

Reconocencies editar


Predecesor:
Ricardo Márquez Flores
Segundu Vicepresidente
Segundu Vicepresidente de la República
28 de xunetu de 2001 - 28 de xunetu de 2006
Socesor:
Lourdes Mendoza del Solar
Segunda Vicepresidenta

.

Referencies editar