DIN ye l'acrónimu de Deutsches Institut für Normung (Institutu Alemán de Normalización).

El Deutsches Institut für Normung y.V. (la so marca empresarial ye DIN), con sede en Berlín, ye l'organismu nacional de normalización d'Alemaña. Ellabora, en cooperación col comerciu, la industria, la ciencia, los consumidores ya instituciones públiques, estándares téunicos (normes) pa la racionalización y l'aseguramientu de la calidá. El DIN representa los intereses alemanes nes organizaciones internacionales de normalización (ISO, CEI, ente otros.). El comité electrotéunico ye la DKE en DIN y VDE (Frankfurt).

El DIN foi establecíu'l 22 d'avientu de 1917 como Normenausschuss der deutschen Industrie (NADI). El acrónimu DIN tamién foi interpretáu como Deutsche Industrie Norm (Norma de la Industria Alemano) y Das Ist Norm (Esto ye norma).

Al traviés de la metodoloxía emplegada na ellaboración de les normes pretende garantizase que los sos conteníos correspuendan col estáu de la ciencia».

La editorial Beuth-Verlag, rellacionada col DIN, encargar de la venta y distribución de les normes editaes pol DIN y de les normes d'otros organismos de normalización, tanto nacionales como estranxeros.

Una norma DIN d'usu habitual ye la DIN 476, que define los formatos (o tamaños) de papel y que foi adoptada pola mayoría de los organismos nacionales de normalización d'Europa.

Otru usu DIN aplicar pa espresar la sensibilidá del material fotográfico. Cada trés valores DIN dóblase la sensibilidá.

Referencies editar

Enllaces esternos editar