Digimon Adventure V-Tamer 01

Digimon Adventure V-Tamer 01
デジモンアドベンチャー V-Tamer 01
(Dejimon Adobenchā V-Tamer 01)
XéneruAcción, Aventura
Otros
EditorialShūeisha
Espublizáu enV Jump
DemografíaShōnen
Fecha de finAgostio de 2003


película
[editar datos en Wikidata]

Digimon Adventure V-Tamer 01 foi'l primera manga de llarga duración de Digimon, publicáu nes páxines de la revista V Jump. Empezó'l 21 de payares de 1998, cuasi cinco meses antes del estrenu del anime en Fuji TV y remató el 21 d'agostu de 2003, cinco meses dempués de que'l capítulu final de Digimon Frontier fuera tresmitíu por Fuji TV. Tuvo un total de 58 capítulos que fueron arrexuntaos en 9 Tomos llamaos "Discos". Amás, nos tomos incluyéronse cuatro episodios extras, trés de los cualos faíen crossover coles series de televisión.

N'España llegó a publicar hasta'l segundu volume por Planeta Deagostini Comics, pero nun llegó a publicar entera.

Historia editar

La historia asocede nun universu paralelu al de Digimon Adventure. Nesti mundu, Taichi ye un mozu que crió un Digimon V-Pet. De primeres de la historia, ye descalificáu del Tornéu D-1 Grand Prix, por cuenta que'l Digimon que criara, nun taba programáu nel so V-Pet. Depués de que'l Tornéu terminara, Tai reta al campeón, un mozu llamáu Saiba Neo a una batalla, que termina n'empate, cosa que ye imposible nuna batalla de V-pets. Tai, sorprendíu decide mirar si'l so V-Pet ta estropiáu, pero nesi momentu ye abducíu por esti al Digimundo, onde conoz a Zeromaru (Zero en curtiu) el Veedramon, el digimon qu'él crió nel so V-Pet.

Cola ayuda de Gabo, un Gabumon, dambos lleguen al castiellu Holy Angel, que ye gobernáu por Lord MagnaAngemon. Lord Magna Angemon ye'l que llamó a Tai al Digimundo y encamiénta-y una mala misión: ganar al malinu Lord Demon, quien axuntó una poderosa armada pa conquistar el Digimundo, y amás ta criando un güevu del cual va nacer un digimon del nivel Súper Mega. Pa poder entrar al castiellu de Demon, Tai tendrá d'atopar los cinco Emblemes V-Tamer, que son los cinco llaves que representen caúna de les especies de digimon. Cola guía de Gabo, Tai y Zero viaxen por tol Continente Fólder, pero les coses complíquense cuando Etemonkey, un Etemon que ta al comandu de l'Armada de Demon, intervién poniendo como centineles de los Emblemes a 5 Digimon de nivel Ultra. A midida que avanza la historia, Tai se roxura atopáu con más humanos, que de primeres van tar de parte de Demon, pero depués van ayudar a Tai y Zero a destruyir a Demon y devolve-y la paz al Digimundo.

Personaxes editar

Yagami Taichi

Saiba Neo

Ye'l rival de Taichi y hermanu mayor de Rei. Como campeón del Tornéu D-1, viose humildáu al empatar con este. Ye invocáu al Digimundo por Lord Deemon, quien lo escoyó como'l Tamer del Digimon Super Mega, Arkadimon. Como campeón, Neo tien dellos Digimon a la so disposición. Nun principiu, él tenía por mascota a un Greymon, pero refugar por cuenta de los sos débiles status. Esti Greymon llograría renacer nel Digimundo como un Metal Greymon, pero ye destruyíu por Neo mientres el so primer enfrentamientu contra Taichi. Nun deliriu de poder, Neo desafió al propiu Demon (ensin saber que taba cumpliendo los planes d'esti) y fizo que Arkadimon consumir; esto convirtió a Neo nel nuevu líder de l'armada de Demon. A la fin, al ver la desesperación de la so hermana, Neo recapacita y vuélvese bonu, salvándo-y la vida a Taichi mientres la última batalla contra Demon.

Saiba Rei

Rei ye la hermana menor de Neo. Ye la única personaxe de la manga que nun tener un Digimon compañeru, anque Gabo, Ninjamon y Pan y Pul sírven-y d'acompañantes. Nel Mundu Real ella ye invalida por cuenta de un accidente, anque en -y Digimundo ella puede caminar de normal por cuenta de la naturaleza d'esti mundu. Al llegar al Digimundo, ella atopó un estrañu collar que resultó ser el Digimental llexendariu que podía espertar el poder de los Super Megas.

Sigma

El primer miembru del Alies III, un grupu de Tamers que Neo invoco al Digimundo por que fueren los sos heraldos. El so verdaderu nome ye desconocíu y cubre la so cara con una mázcara. Foi'l primeru n'enfrentase a Tai. El so compañeru ye Piedmon, con quien tien una gran afinidá. Nun principiu, usaba un ordenador pa falar, pero mientres la batalla contra Tai, decide falar pa salvar a Piedmon. Sicasí, al tornar al Castiellu de Demon, Piedmon ye asesináu y asimiláu por Arkadimon. Sigma, recluyíu nel castiellu, llogra descifrar datar del Digimon Súper Mega. Depués va xunise al equipu de Tai, y anque yá nun puede lluchar, va emprestar la so ayuda na última batalla.

Goutokuji Mari

Mari ye la segunda integrante del Alies III. La so compañera ye Rosemon. Foi la segunda n'enfrentase a Tai. Depués revélase ante Neo, pero'l so Rosemon ye ganada por Arkadimon y sume (nun ye esplícitu si Rosemon morrió o non, o si foi asimilada por Arkadimon). Mari va xunir al equipu de Tai, y anque yá nun puede lluchar, emprestara la so ayuda na última batalla.

Fujimoto Hideto

Ye'l tercer miembru del Alies III. Ye'l Tamer de Warg el WarGreymon y Melga el MetalGarurumon, y gracies al so enfotu llogro que los sos compañeros fundiérense, evolucionando en Omegamon. Nun principiu, Hideto sentíase culpable por ser el causante del accidente de Rei. Mientres la so batalla contra Tai, entiende nel verdaderu sentíu de l'amistá. Depués va xunise a Tai na so batalla contra Neo y l'Armada de Demon.



Referencies editar

Enllaces esternos editar