Distritos d'Inglaterra

Los distritos d'Inglaterra son un nivel de les subdivisiones d'Inglaterra usáu pa los propósitos del gobiernu llocal. Como la estructura del gobiernu llocal n'Inglaterra nun ye uniforme, anguaño hai cuatro tipos principales de subdivisiones de distritos. En total esisten 326 distritos: 32 boroughs londinenses, 36 distritos o boroughs metropolitanos, 201 distritos non metropolitanos y 55 autoridaes unitaries, amás de la Ciudá de Londres y de les Islles Sorlingas, que tamién son consideraos como distritos, pero nun correspuenden a nenguna d'estes categoríes.

Dellos distritos lleven el títulu de conceyu, ciudá o conceyu real; estes denominaciones son puramente honorífiques, y nun alterien l'estáu de distritu. Tolos conceyos y ciudaes, y unos pocos distritos, son empuestos por un alcalde que na mayoría de los casos ye una figura ceremonial electa pol conceyu del distritu, pero -dempués d'una reforma del gobiernu llocal- los alcaldes son direutamente escoyíos pol electoráu,y ye quien toma la mayoría de les decisiones en vegada del conceyu.

Historia editar

Antes de la introducción de los distritos, la unidá básica del gobiernu llocal n'Inglaterra yera la parroquia civil (n'inglés civil parish). En 1834 estos conceyos fueron puestos al cargu de les Poor Law Unions, una unidá del gobiernu llocal usada nel sieglu XIX, creando árees d'alministración del Poor Law. Estes árees más tarde fueron utilizaes pal rexistru del censu y fueron la base de la provisión sanitaria. En 1894, basáu nes subdivisiones anteriores, la Llei de Gobiernu Llocal de 1894 creó distritos urbanos y rurales como subdivisiones de condaos alministrativos, que fueren creaos en 1889. Otra reforma nel añu 1900 creó 28 conceyos metropolitanos pal Condáu de Londres.

L'establecimientu de la estructura actual de los distritos n'Inglaterra empezó en 1965, cuando'l Gran Londres y los sos 32 conceyos fueron creaos. Estos son los tipos más antiguos de distritos entá vixentes. En 1974, condaos metropolitanos y non metropolitanos (estos postreros conocíense tamién n'inglés como shire countries) fueron creaos a lo llargo de tol restu d'Inglaterra y fueron estremaos en distritos metropolitanos y distritos non metropolitanos. L'estáu de los conceyos de Londres y los distritos metropolitanos camudó en 1986, cuando absorbieron les funciones y dalgunos de los poderes de los conceyos de los condaos metropolitanos, y amás el Conceyu del Gran Londres foi abolíu tamién. En Londres el poder comparte otra vegada, anque en bases distintes, cola Autoridá del Gran Londres.

Mientres los 1990 un nuevu tipu de distritu foi creáu, l'autoridá unitaria, que combina les funciones y l'estáu de los condaos y de los distritos en sí.

Distritos metropolitanos editar

Los distritos metropolitanos, tamién conocíos como conceyos metropolitanos pol so estatus de conceyu, son una subdivisión d'un condáu metropolitanu. Son similares a les autoridaes unitaries, una y bones los conceyos de los condaos metropolitanos fueron abolíos en 1986. La mayoría de los poderes de los conceyos de los condaos fueron delegaos a los distritos, pero dalgunos servicios son llevaos a cabu por comités mistos y otres organizaciones. Estos distritos tienen unes poblaciones que van dende los 174.000 habitantes a 1,1 millones de persones.

Distritos non metropolitanos editar

Los distritos non metropolitanos (n'inglés shire districts) son una subdivisión d'un condáu non metropolitanu y autoridaes de segundu nivel, que comparten el poder colos conceyos de dichos condaos. Tienen xeneralmente poblaciones dende 25.000 a 200.000 habitantes.

Nesti sistema de dos niveles, los conceyos de los condaos son responsables por dellos servicios locales, como la educación, servicios sociales, caminos y carreteres, ente que los conceyos de los distritos cumplen con otros servicios, como la recoyida de basura, planes de nivel llocal o como'l Conceyu de bienes raíz públicu.

El númberu de distritos non metropolitanos varió col tiempu. Primeramente yeren 296; pero dempués de la creación de les autoridaes unitaries nos 90 y a finales del 2000, la cantidá amenorgar a 201.


Referencies editar

Enllaces esternos editar