Domingo Pérez de Barcia

escritor asturianu (1649–1713)

Domingo Pérez de Barcia (1649Vilarmarzo – 3 de payares de 1713Méxicu) foi un relixosu y escritor asturianu, fíu de Domingo Pérez de Barcia, rexidor en Pezós, y Catalina Álvarez de Monteserín.

Domingo Pérez de Barcia
Vida
Nacimientu Vilarmarzo1649
Nacionalidá España
Muerte Méxicu3 de payares de 1713 (63/64 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu escritor
Cambiar los datos en Wikidata

Siendo neñu so padre y so madre enviáronlu a Cádiz, onde pasó seis años. A los dieciséis años coló pa les Indies y entró de colexal de San Xuan de la Puebla, onde estudió Gramática y Filosofía. Más sero, l'obispu Diego Osorio de Escobar ordénalu de menores y a los venticinco años gradúase en Filosofía na Universidá de Méxicu, onde tamién estudió Lleis.

En 1680 foi ordenáu presbíteru. El 25 d'abril de 1683 fundó'l Recoyimientu Voluntariu de Muyeres de San Miguel de Bethelem, na ciudá de Méxicu.

Perteneció a la Congregación del Oratoriu de San Felipe Neri (Congregatio Oratorii Sancti Philippi Nerii) y algamó cierta sonadía como prosista y poeta.

El P. Julián Gutiérrez de Dávila, de la Congregación San Felipe Neri, asoleyó en Méxicu, la Vida de Domingo Pérez de Barcia, na que destaca les sos virtúes piadoses y recueye una seleición del so llabor lliterariu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

P. Julián Gutiérrez de Dávila, Vida y virtudes del siervo de Dios, el venerable padre D. Domingo Pérez de Barcia presbytero secular, fundador de la casa y voluntario recogimiento, nombrado San Miguel de Bethelem, en la ciudad de Mexico