La 76ª edición del Giro d'Italia apostar ente'l 23 de mayu y el 13 de xunu de 1993, con un percorríu de 21 etapes y 3702 km, que se percorrieron a una velocidá media de 37,712 km/h.
El gran favoritu yera l'español Miguel Indurain, ganador de los dos últimos Tour de Francia y del Giro d'Italia 1992. Como aspirantes, tola lexón de grandes corredores italianos, compuesta por Franco Chioccioli, Gianni Bugno, Marco Giovannetti y, a la cabeza de toos ellos, l'incombustible Claudio Chiappucci.
El Giro empezó con una etapa doble, compuesta por una primer prueba en llinia y, de siguío, un prólogu de 9 km. L'italianu Moreno Argentin, que s'axudicó la prueba en llinia, foi la primera maglia rosa d'aquel añu.
Anque hubo delles etapes con dificultaes montascoses nos últimos quilómetros, nun hubo demasiáu movimientu ente los favoritos, y Argentin llegó como líder a la décima etapa, una contrarreló individual de 28 km na que s'esperaba'l primer golpe d'efeutu de Indurain. Ésti nun defraudó. Axudicóse la etapa, aventayando a la mayoría de corredores en más d'un minutu, y colgóse la maglia rosa. Sicasí, a otru día, tres una multitudinaria escapada, l'italianu Bruno Leali convertir nel nuevu líder.
Na decimocuarta etapa, tres una gran selección nel altu monte, Indurain recuperaría la so condición de líder de la carrera. Aquel día decidió qué corredores diben lluchar realmente pola victoria final nel Giro. Indurain, Chiappucci y el letón Piotr Ugrumov, alloñar en menos d'un minutu. Daqué más retrasaos, Massimiliano Lelli, Pável Tonkov y Vladimir Poulnikov entá calteníen delles posibilidaes.
Les etapes de monte de los díes siguientes nun diben establecer nueves diferencies, y asina se llegó a la cronoescalada a Sestriere, de 55 km, que decidiría casi con toa probabilidá la clasificación xeneral. Tal que s'agoraba, Indurain volvió, una vegada más, a afarar na llucha contra'l cronómetru. Namái Ugrumov pudo aguantar la so maestría y quedar a menos d'un minutu. Chiappucci perdió más de cuatro minutos, a pesar de lo cual consiguiría caltener la tercer posición final. La etapa siguiente, penúltima, resultó bien movida, y Ugrumov intentó poner n'apuros al líder de la carrera. A la fin, anque consiguió rebaxar la desventaxa en daqué más de mediu minutu, Ugrumov terminaría siendo segundu del Giro d'Italia, a 58 segundos de Indurain.
Asina, Miguel Indurain ganaba'l so segundu Giro consecutivu, acompañáu nel podiu de Milán pol letón Piotr Ugrumov y l'italianu Claudio Chiappucci, ganador de la clasificación del monte.