Constanza Ossorio

poeta española

Constanza Ossorio (1595 – 1637) foi una poeta española.

Constanza Ossorio
abadesa

Vida
Nacimientu 1595
Nacionalidá España
Muerte 1637 (41/42 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
llatín
Oficiu poeta, escritorarelixosa
Xéneru artísticu poesía
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

A los ocho años entró nel conventu de Dueñas d'aquella ciudá. Diez años de permanencia nel claustru fixeron d'ella música eminente, hasta'l puntu de que'l so dominiu, tantu nel órganu como nel cantar, valiéron-y ser nomada maestra de capiya, cargu que desempeñó per espaciu de más de cuarenta años. En curtiu tiempu y ensin maestru dalgunu, aprendió a la perfeición la llingua llatina y cuando por orde del so profesor Fernando de Matu, comentó tres capítulos del profeta Isaías, amosó fian agudez y claru entendimientu.

El opúsculo de san Bernardo qu'empieza Ad inquiz venisti ad Religionem? inspiró-y el so preciosa obra titulada Güertu del celestial maríu, que s'imprimió dempués de la so muerte en Sevilla (1686). Tamién ye de la so pluma la Esposición a la profecía de Jonás y un manuscritu de 558 fueyes tituláu Esposición de los Psalmos, fecháu'l 21 de payares de 1622 y nel que dempués d'unes Reflexones alrodiu de les copies antigües y del presente, roblaes pola abadesa doña Gertrudis María de Castiella, con fecha 17 d'abril, inclúyense otros trabayos de la mesma índole mística.

En 1626 foi escoyida abadesa del so conventu, cargu que desempeñó con prudencia y discreción sumes. "La inxenuidá de la so inspiración relixosa (diz Méndez Bejarano na so Historia lliteraria) moldiar ensin esfuerciu en versos de sabor clásico y en llires que nun refalgaría'l salmista.

Referencies editar