Diferencies ente revisiones de «Christopher Marlowe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-Ovidio +Ovidiu)
Llinia 40:
Marlowe consiguió trunfar nos escenarios londinenses per primer vegada cola obra ''Tamerlán el grande'', la hestoria del conquistador [[Timur]] en 1587, a la que llueu-y siguiría la so segunda parte: ''Tamerlán el grande. Parte II''. La so siguiente obra puede ser ''Doctor Fausto'', la primer adaptación dramática de la lleenda de [[Fausto]]. Otres obres qu'escribió son: ''El xudíu de Malta''; ''[[Eduardo II (obra de teatru)|Eduardo II]]'', una obra que trata la cayida d'[[Eduardo II d'Inglaterra|Eduardo II]] y l'ascensión al tronu d'[[Eduardo III d'Inglaterra|Eduardo III]]; y ''La matanza de [[París]]'', que retrata los acontecimientos asocedíos mientres la [[Masacre del Día de San Bartolomé]] en [[1572]]. ''[[Dido]], reina de Cartago'' paez ser una obra temprana, posiblemente escrita con [[Thomas Nashe]].
 
Ente los sos otros trabayos inclúyese la pequeña épica ''[[Hero y Leandro]]'' (inacabada y publicada en [[1598]]), la llírica popular ''El pastor apasionáu'', y traducciones de les ''Escoyíes de [[OvidioOvidiu]] y la primer parte de ''Farsalia'' de [[Lucano]].
 
Los dos partes de ''Tamburlaine'' fueron publicaes en 1590 y tolos sos otros trabayos dir tres la so muerte. En [[1599]] prohibióse la so traducción d'OvidioOvidiu, munchos de que los sos exemplares fueron quemaos en públicu. Esto asocedió nel marcu de resultes de les midíes represives del arzobispu [[John Whitgift]] contra lo que consideró material ofensivo.
 
Sicasí, les pieces teatrales de Marlowe tuvieron un enorme ésitu. En bona midida, gracies a el pimpanu altor de [[Edward Alleyn]]. Él yera sosprendentemente alto pa la dómina, y los altivos papeles de Tamburlaine, Faustus, o Barabas pudieron tar escritos por que se afixeren a la so puesta n'escena. Les obres de Marlowe yeren el principal repertoriu de la compañía teatral de Alleyn, la ''[[Admiral's Men]]'', mientres la última década del sieglu XVI.
Llinia 79:
* ''The Passionate Shepherd to His Love''
* ''[[Hero and Leander]]''
* Traducción de les ''Escoyíes'' d'OvidioOvidiu *
Traducción de la ''Farsalia'' de Lucano