Diferencies ente revisiones de «Equitación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-llínea +llinia)
Llinia 81:
'''Pista de competición.''' Tien De tar totalmente cerrada pelos llaos y la so superficie mínima ten de ser de 2500 metros cuadraos.
 
'''Los percorríos.''' Los percorríos de torga varien acordies con el nivel de competición. Sicasí, en tolos casos, el llargor qu'hai de cubrir dende'l puntu de salida hasta'l de llegada, espresada en metros, nun puede entepasar el númberu de torgues multiplicáu por 60. Amás, ente la llíneallinia de salida y la primer torga tien d'haber una distancia d'ente 6 y 15 m, y ente la última torga y la llegada tien de ser d'ente 15 y 25 m. Les llínees de salida y de llegada, según les torgues y los puntos de xiru, tán señalizaos con banderolas blanques y coloraes, anque les primeres siempres tienen de quedar a la izquierda del caballeru.
 
'''Les torgues.''' Tienen De cayer en casu de que al caballu o al caballeru cutir o sían baltaos sobre ellos, de forma que non entrañen peligru en casu de qu'asoceda. Tienen que tar numberaos en función del orde en que tienen de ser superaos. Esisten dellos tipos: