Diferencies ente revisiones de «Magnetrón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m plurales mal formaos
Llinia 55:
Anguaño los usos principales son:
 
* El [[radar]], onde agora tien la competencia del [[Klistrón]], el [[carcinotrón]], el [[tubu d'ondes progresives]] y los [[semiconductor]]yees.
* El [[Fornu de microondes|horno microondes]]. Dizse que s'afayó l'aplicación cuando los técnicos víen a los gorriones quemaos en pasando cerca de les antenes de los primeros radares ingleses, les ondes emitíes pol dispositivu son empuestes por un furu pa llegar hasta los alimentos a calecer, escitando les sos molécules d'agua y amontando la so temperatura, por ello los que son nel so mayor parte líquidos con un puntu de ebullición menor al d'otros sólidos calécense más rápido. La principal empresa fabricante de magnetrones na [[Segunda Guerra Mundial]] foi la [[Raytheon]] Inc. Unu de los sos inxenieros afayó con sorpresa cómo un chocolate que llevaba nel bolsu pa xintar convirtiérase en crema al tar trabayando al llau del radar {{Añedir referencies}}. Esto llevólu a pensar nel usu domésticu d'esti inventu, llevando a la preparación del primer fornu microondes.
* En medicina física,<ref>http://www.sld.cu/galerias/pdf/sitios/rehabilitacion-fis/microonda.pdf </ref> les microondes utilícense como métodu de calentamientu fondu (diatermia). La producción de calor basar nel fechu de que les molécules orgániques y d'agua cimblen con gran enerxía (vibración forzada) al ser sometíes a microondes de determinada frecuencia. El resfregón producíu ente les molécules en vibración xenera rápido calor. A última hora, la penetración y l'absorción de les microondes nos texíos biolóxicos depende, fundamentalmente, de tres factores: