Diferencies ente revisiones de «Gurú Nanak Dev Ji»

Contenido eliminado Contenido añadido
m plurales mal formaos
Llinia 24:
El proxenitores de Nanak Mehta yeren hindús ''khatri'' de la cla Bedi.
 
La lleenda cunta que, a los cinco años, Nanak empieza a falar sobre tarrezas [[espiritual]]yees.
A los 7 años el so padre unviar a la escuela local, pero él abandonar llueu, pa empezar con clases privaes y de meditación.
 
Llinia 97:
Gurú Nanak fixo cuatro grandes viaxes, travesando tola [[India]], la [[Arabia|rexón arábica]] y [[Persia]], incluyendo visites a [[La Meca]] y [[Bagdad]].
 
Daba tolos sos discursos enfrente de [[hindús]], [[jainistas]], [[budista|budistes]], [[parsis]] y [[musulman]]yees, lo cual yera nuevu naquellos tiempos. Solía dar los sos discursos en [[templu|templos]], en [[mezquita|mezquites]] o n'otros llugares consideraos sagraos en dalguna de les relixones del momentu.
 
Ensin importar ónde diba, Gurú Nanak siempres falaba en contra de los rituales relixosos que según él nun conteníen nada, como les pelegrinaciones, el [[sistema de castes]], el suicidiu obligatoriu de vilbes (la [[tradición sati|tradición ''sati'']]) mientres el funeral de los sos homes y de la dependencia en llibros p'aprender sobre la verdadera relixón. Estos fueron fundamentalmente los principios que fueron definir les sos enseñances xenerales.