Diferencies ente revisiones de «Lviv»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 62:
[[Archivu:TramLvivMarketSquare.JPG|thumb|Tranvía Electron fabricáu en Leópolis]]
{{desactualizado}}
La ciudá ye nuedu de comunicaciones y núcleu industrial. Nella fabrica material electrónicu, automóviles, productos químicos, testiles y alimentos preparaos. Leópolis tien la conexón ente toa Ucrania y toa Polonia, asina se plantegó desque foi parte del Imperiu Austrohúngaru y de Polonia. Otra cuestión dientro de la economía de Leópolis ye'l turismu, yá que ye una de les ciudaes más visitaes d'Ucrania por el so estilu y la so arquitecturaarquiteutura. Nel 2008 Ucrania foi l'octavu país más visitáu del mundu.
 
En Leópolis ta construyéndose anguaño'l Eurotren, que tien una importancia particular nel contestu del Campeonatu de fútbol d'Europa UEFA EURO 2012, considérase la construcción de víes ferriales ente Leópolis y la frontera polaca, pa tener víes en xunto y que la so anchor va tar afecha al estándar européu (les víes ferriales nos países de les ex repúbliques soviétiques tienen una [[anchu de vía|anchor]] de 1520 mm, distinta a la de la mayor parte del restu d'Europa, qu'emplega víes de [[anchu internacional]] de 1435 mm). La construcción d'una vía ferrial de 85 km. de percorríu va costar más de 500 millones d'euros.
Llinia 97:
Mientres el periodu austrohúngaru, Leópolis yera un centru cultural y editorial bien importante pa les tierres de [[idioma ucraín|llingua ucraniana]], que taba reprimida nel [[Rusia|Imperiu Rusu]].<ref name=eb7/>
 
Leópolis ye llugar de conexón ente [[Ucrania]] y [[Polonia]], asina se plantegó desque foi parte de la [[República de los Dos Naciones]], Imperiu Austrohúngaru y de [[Polonia]]. Toes estes cuestiones formaron parte de Leópolis, tantu na so arquitecturaarquiteutura como na so cultura europea.
 
{{VT|Centru Cultural Rusu en Leópolis|}}