Diferencies ente revisiones de «Fisioterapia»

Contenido eliminado Contenido añadido
JAnDbot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: da, pl, th Eliminado: fr
Sin resumen de edición
Llinia 1:
La pallabra '''Fisioterapia''' remanez de la xunión de los vierbos griegos: ''physis'', que sinifica [[Natura]] y ''therapeia'', que quier dicir [[Tratamientu]].
 
Por tantuPoro, dende un puntu de vista etimolóxicu, Fisioterapia o physis-therapeia sinifica “Tratamientu pola Natura”, o tamién “Tratamientu mediante Axentes Físicos”. La [[Organización Mundial de la Salú]] ([[OMS]]) define en [[1958]] a la Fisioterapia como: "L' arte y la ciencia del tratamientu por mediu del exerciciu terapéuticu, calor, fríu, lluz, agua, [[masaxe]] y lletricidá. Amás, la Fisioterapia inclúi la execución de prebes llétriques y manuales pa determinar el valir de l'afeutación y fuercia muscular, prebes pa determinar les capacidaes funcionales, la l'amplitú del movimientu articular y midíes de la capacidá vital, asina como aídes diagnóstiques pal control de la evolución".
 
Pola so parte, la [[Confederación Mundial por la Fisioterapia]] ([[WCPT]]) en [[1967]] define a la Fisioterapia dende dos puntos de vista:
Llinia 7:
* Dende l'aspeutu relacional o esternu, como “ún de los pegoyos básicos de la terapéutica, de los que dispón la [[Medicina]] pa curar, prevenir y readaptar a los pacientes; estos pegoyos tán constituyíos pola [[Farmacoloxía]], la [[Ciruxía]], la [[Psicoterapia]] y la Fisioterapia”
 
* Dende l'aspeutu sustancial o internu, como “Arte y Ciencia del Tratamientu Físicu, ye dicir, el conxuntu de téuniques que medianteper aciu de l'aplicación d'axentes físios curen, previenen, recuperen y readapten a los pacientes sosceptibles de recibir tratamientu físicu”
 
[[Categoría:Medicina]]