Diferencies ente revisiones de «Algatocín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correición de nomes propios
Llinia 144:
Nun podía faltar la foguera, y la posterior quema d'un moñecu relleno de trapos vieyos y paya.
 
* ''' ''4 d'ochobre, San FranciscoFranciscu de Garráisd'Asis. y 7 d'ochobre, fiesta de la patrona local, Virxe del Rosario.'''''
 
Mientres la primer selmana d'ochobre, celébrase la nuesa feria n'honor a San FranciscoFranciscu de Garráisd'Asis y la Virxe de la nuesa Señora del Rosario.
Son cuatro díes de fiesta onde s'axunten munches families que pasen el restu del añu fora por diversu motivos, por tanto, mientres estos díes el pueblu aumenta'l númberu de visitantes.
El día 4 d'ochobre, ye'l día de San FranciscoFranciscu de Garráisd'Asis y dende primer hora de la mañana la Banda de música de Algatocín encargar de dir casa per casa tocando “Francisco Allegre” a tolos Franciscos y Franciscas del pueblu, estos estimando esti detalle ufierten a los componentes de la Banda de música bébores, dulces típicos…
Dempués celébrase la misa, onde son nomaos los mayordomos/as del añu siguiente y darréu la procesión, onde San Francisco y la Virxe del Rosario percuerren toles cais del pueblu, acompañaos pela Banda de música hasta llegar de nuevu a la ilesia. Esti día, ye día festivu en Algatocín polo que tol pueblu esfruta d'esti día que da empiezu a la feria del pueblu. Realícense actividaes tantu pa neños pequenos como ye'l taller de los payasos, como pa los adultos col so tradicional comida y actuación de copla española (variando tolos años).
Mientres estos díes de feria, entámense eventos deportivos qu'axunten a tolos mozos de pueblos cercanos de la Serranía, y tamién l'actuación del grupu de baille TOP-DANCIE (formáu por cuatro nuevos del pueblu)