Diferencies ente revisiones de «Padrón municipal d'habitantes»

m
ensin resume d'edición
m (Iguo apostrofación)
m
El Padrón municipal ye la única fonte a partir de la que se llogren cifres oficiales de [[población]], que'l Gobiernu aprueba por aciu Real Decretu a propuesta del INE, tres l'informe venceyante del Conseyu d'Empadronamientu. Los [[Censu de población|Censo de población]] y otres operaciones estadístiques de too tipu, dende la esplotación estadística del propiu Padrón, a les rellacionaes col [[Movimientu Natural de Población]] (MNP), o la [[inmigración]], dexen estudiar les característiques [[Demografía|demográfiques]], la estructura básica y les proyecciones de la población d'España, pero nun apurren directamente nenguna cifra de calter oficial.
 
Hasta'l [[1 de mayu]] de [[1996]], el Padrón municipal de d'[[España]] anovábase ''ex novo'' cada cinco años. Dende entós tresfórmase en padrón continuu, de xestión informatizada y con una revisión que la so fecha de referencia ye'l [[1 de xineru]] de cada añu y que'l so propósitu ye alcordar les cifres oficiales de población.
 
En 2013 había 41.539.400 españoles y 5.520.133 estranxeros rexistraos nel padrón.<ref>[http://sociedad.elpais.com/sociedá/2013/04/22/actualidá/1366625270_553416.html La población nel padrón amenorgar por primer vegada en 17 años]</ref>