Diferencies ente revisiones de «Panthera tigris»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Iguo apostrofación
Llinia 24:
El '''tigre''' (''Panthera tigris'') ye un [[mamíferu]] de la familia [[Felidae]], perteneciente a una les cuatro especies de [[felinu|felinos]] del xéneru [[Panthera]]. El tigre ye [[carnívoru]].
 
Como munchos felinos, como'l [[lleopardu]], los tigres avecen comer de nueche. Son de gran tamañu, hailos d'hasta una tonelada pero, con ello y con too, son silenciosos y ataquen a les sos preses dempués de tenese averao a elles despacio. Agarren a les so víctimes y tarácen-yos el pescuezu. Ataquen igual preses grandes como críes d'[[elephas maximus|elefante]], [[búfalu]] o [[venáu]] como pequeñes tipu [[monu]]. Los sos caniles de 9-10 cm faen el trabayu de matar a les sos víctimes. Los tigres ataquen tamién a los humanos y tienen matao a muncha xente, especialmente en n'[[India]], llugar nel que más comparten [[hábitat]] humanos y tigres.
 
Nos caberos años, la población mundial de tigres tien baxao muncho, más que nada pola caza illegal. Anguaño hai, con toa probabilidá menos de 7.000 ejemplares en llibertá. Dalgunes de les sos especies tan dientro la [http://www.redlist.org/ llista encarnada de la IUCN].