Diferencies ente revisiones de «Política esterior»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 16:
*Tien De establecer oxetivos y estratexes concretes pa la solución d'un problema o un determináu fin.
 
D'esta manera, el conxuntu de normes internacionales, alcordaes por aciu l'exerciciu de la soberanía, ye parte integrante de la lexislaciónllexislación interna de los Estaos.
 
Según [http://www.academia.edu/4358156/RELACIONES_INTERNACIONALES_POLITICA_ESTERIOR_POL%C3%8DTICA_ESTERIOR_POR_COLORAES_HERRERA_EVA_LLUZ_Introducci%C3%B3n Eva Lluz Coloraes Herrera], la política esterior ta íntimamente amestada cola política interna de cada Estáu y coles decisiones que los sos gobernantes tomen pal bienestar xeneral de los sos habitantes, influyíos por factores históricos, xeográficos, etc. que-yos faen caltener una política estable que nun perxudique a los suyos y que coles mesmes gocien de los beneficios que l'ámbitu internacional ufierta, calteniendo asina relaciones pacífiques colos demás suxetos internacionales.
Llinia 65:
“Política esterior pa un mundu nuevu” CIDAC Centru d'investigación pal desenvolvimientu, A.C. Ed. Diana. Pág. 128 y 129
 
“Política Esterior” Coloraes Herrera Eva Lluz pág. 3 (recuperáu d'http://www.politicas.unam.mx/sae/portalestudiantil/internacionales/p_esterior/pdf/politicaexterior.pdf el 10 de marzu de 2013)
 
“La política esterior de Méxicu na era de la modernidá. Una visión de la modernización de Méxicu.” Rozental Andrés. Ed. Fondu de Cultura Económica. Páxina 9-11
 
==Bibliografía==