Diferencies ente revisiones de «Asesinatu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Removing from Category:Asesinatos using Cat-a-lot
m Preferencies llingüístiques
Llinia 6:
Considérase asesinatu cuando una persona causa la muerte d'otra y llevar a cabu con dalgún de los trés supuestos (o los trés xuntos) de ‘alevosía’ (realizar a traición y/o cuando se sabe que la víctima nun va poder defendese), ‘asañamientu’ (aumentando apostada y inhumanamente el sufrimientu de la víctima) o ‘concurrencia de preciu’ (cometiendo'l crime en cuenta de una retribución económica o material).
 
Cometer un asesinatu ta castigáu con una pena que va dende los 15 a los 20 años de prisión, alzándose hasta los 25 año si alleguen dos o más circunstancies específiques del delitu: cometer con asañamientu y alevosía, con concurrencia de preciu y alevosía, con cualquier combinación de los trés o colos trés supuestos coles mesmes.
 
== Diferencia ente asesinatu y homicidiu ==
Llinia 29:
 
=== Ecuador ===
N'Ecuador atópase reguláu nel artículu 140 del Códigu de Procedimientu Integral Penal capítulu segundu "Delitos contra los derechos de llibertá" secciónseición primer.
 
Nel Ecuador según la normativa del códigu de procedimientu integral penal denominar ''asesinatu'' cuando una persona mata a otra, teniendo asina una sanción con pena privativa de llibertá de ventidós a veintiséis año, si allega dalguna de les siguientes circunstancies: