Diferencies ente revisiones de «Ría d'Avilés»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Preferencies llingüístiques
Llinia 2:
La '''[[Ría]] d'[[Avilés]]''' alcuéntrase nel conceyu [[Asturies|asturianu]] del mesmu nome.
 
La ría d'Avilés asitiase na [[Mar Cantábrica]], averada al conceyu que-y da nome. Tratase d'un [[estuariu]] natural. La ría desemboca a la mar na localidállocalidá de San Xuan de Nieva, tal como la conocemos anguaño ye'l resultáu del enantamientu del [[puertu d'Avilés]] sofrida na dómina de [[los cincuenta]] al implantase [[Arcelor|Ensidesa]] (''güei Arcelor'')<ref>http://www.ayto-aviles.es/medioambiente/recuperacion_ria.htm</ref>, pa dar salida y entrada a los productos metalúrxicos que diben fabricase na nueva factoría. Anguaño la ría ta arrodiada d'importantes empreses como son [[Inespal]], [[Cristalería Española]], [[Asturiana de Zinc]], etc. Na marxn oeste de la ría alcuéntrase tamién la rula d'Avilés y la cofradía de pescadores.
 
Dende l'añu [[2003]] ta realizandose un importante llabor de llimpieza de los llodos contaminaos de la ría, que por mor de la gran contaminación de décades pasaes, dexara la ría en mui mal estáu dende'l puntu de vista ecolóxicu<ref>http://www.ayto-aviles.es/medioambiente/recuperacion_ria.htm</ref>
Llinia 28:
 
'''Escultura Avilés'''
Encargada a Benjamín Menéndez por la Autoridad Porturaria de Avilés <ref>[http://www.turivia.com/v/Asturias/Avil%C3%A9s/Escultura+%C2%ABAvil%C3%A9s%C2%BB/148378/index Escultura Avilés]</ref>, esta escultura convirtiose en uno de los símbolos de la ciudad. Se conforma de tres grandes conos d'aceru Cor-ten ubicados nel paseo de la ría, cerca la rula. La escultura destaca nes panorámiques de la ría d'Avilés.
 
=== Centru Cultural Internacional Oscar Niemeyer ===