Diferencies ente revisiones de «Cancún»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m apostrofación
Llinia 3:
'''Cancún''' {{etimoloxía|maya|kaan y kun||trubiecu o nial de culiebres}} ye una ciudá nel estáu de [[Quintana Roo]], siendo cabecera del conceyu de [[Conceyu de Benito Juárez (Quintana Roo)|Benito Juárez]], allugar nel oriente de [[Méxicu]], a más de 1700 km de la [[Ciudá de Méxicu]].{{cr}} Ye la ciudá más poblada del estáu con 628&nbsp;306 habitantes según últimos censos del [[Institutu Nacional d'Estadística y Xeografía]] nel [[2010]]. Considerada un destín turísticu de nivel internacional, con certificación de la [[Organización Mundial del Turismu]],<ref>{{cita web| url = http://www.eleconomista.es/empreses-finances/noticies/144821/02/07/OMT-concede-premiu-excelencia-a-la-promocion-turistica-de-Cancun-Méxicu.html| títulu = Premiu OMT Cancún}}</ref> el proyeutu del so desenvolvimientu empecipió operaciones en [[1974]] como ''Centru Integralmente Entamáu'', pioneru de Fonatur ([[Fonatur (Méxicu)|Fondu Nacional de Fomentu al Turismu]]), antes conocíu como Infratur.
 
En pocos años, tuvo un notable tresformamientu, yá que, de ser una islla de pescadores arrodiada de [[selva virxe]] y sableres desconocíes, na actualidá ye, xuntu con [[Acapulco de Juárez|Acapulco]], el centru turísticu mexicanu más reconocíu nel mundu, del estáu de [[Quintana Roo]]. La [[Organización Mundial del Turismu]] (OMT), al traviés de la Fundación OMT-Themis concedió'l premiu ''Lo Meyor de lo Meyor'' "a la excelencia y la gobernanza" al Fideicomiso de Promoción Turística de Cancún el [[3 de febreru]] de 2007. Cancún convertir d'esta forma nun organismu responder# por pol Departamentu d'Educación y Xestión de la Conocencia de la OMT. Anguaño Cancún ye'l destín que recibe más turistes internacionales de [[Méxicu]], xuntu cola [[Ciudá de Méxicu]] y la [[Riviera Maya]]. Amás el l'[[Aeropuertu Internacional de Cancún]] ye'l segundu con más movimientu de pasaxeros, lo que convierte a Cancún n'unu de los [[Anexu:Destinos de Méxicu más visitaos|principales destinos turísticos de Méxicu]].
 
Cancún atópase estremáu en cinco zones, ''Islla Cancún'' ye la primera y más importante Zona Hotelera, onde se concentra la mayor parte de les sableres y actividaes turístiques, la ''Zona Urbana'' onde habita'l gruesu de la población, ''Puertu Juárez'' ye la tercer zona, atopamos dos muelles principales pa embarcase y cruciar a ''Islla Mujeres'', allugada a tan solo 7&nbsp;km frente al puertu, ''Franxa Ejidal'' ye una zona d'asentamientos distribuyíos de forma irregular en partir norte de la ciudá, nes llendes municipales d'Islla Mujer y Alfredo V. Bonfil.