Diferencies ente revisiones de «Blu-ray»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
Llinia 23:
|asocedíu por = [[Archival Disc]]
}}
El '''discu Blu-ray''', conocíu como '''Blu-ray''' o a cencielles '''BD''' (n'inglés: ''Blu-ray Disc''), ye un formatu de [[discu ópticu]] de nueva xeneración, desenvueltu pola ''[[Blu-ray Disc Association]]'' (BDA), emplegáu pa videu de d'[[alta definición]] (HD), [[3D]] y [[Ultra alta definición|UltraHD]] y con mayor capacidá d'almacenamientu de datos d'alta densidá que la del [[DVD]].
 
== Visión xeneral ==
Llinia 357:
Puede reparase cómo la teunoloxía del Blu-ray dexa una mayor tasa de tresferencia pal videu. Esta diferencia nun foi aprovechada en munchos casos por cuenta de dellos factores. En primer llugar la tasa ye variable y depende de la compañía escoyer cuál va usar, non necesariamente la máxima. Segundu, la tasa puede tener otres utilidaes amás de la tresmisión del videu. Postreru, inflúi'l ''códec'' utilizáu: les compañíes utilizaron nos sos primeros llanzamientos el [[MPEG-2]] lo que fixo que non solo la calidá seya inferior a lo esperao nuna reproducción d'alta definición, sinón que taba per debaxo del so competidor el [[HD DVD]] que dende'l principiu codificó principalmente en [[VC-1]]. La tasa de tresferencia p'audiu tamién ye más alta en Blu-ray qu'en HD DVD.
 
Na tabla non puede apreciase, pero pa entender les diferencies ente'l Blu-ray y HD DVD hai que dase cuenta de qu'ente que el primeru ye una nueva teunoloxía que busca l'aumentu de prestaciones, el segundu quier ameyorar el soporte DVD ensin aumentar considerablemente los costos. El HD DVD por tantu tien al so favor que bastaron unes pocos cambeos nos equipos de producción de DVD, ente que qu'en Blu-ray foi necesaria la instalación de nuevos y caros equipos de producción. Por eso nos precios esi discu tien enforma que perder una y bones los costos son más altos, lo que se reflexa por casu n'el llectores. El llectores HD DVD cuesten en redol a la metá que los Blu-ray, anque yá en 2007 esta diferencia baxó. Pela cueta les películes tienen un costu similar.<ref>{{cita web
|fechaacceso= 16 de febreru de 2010
 
Llinia 367:
|añu= 2007}}</ref>
 
Tocantes a los títulos híbridos (DVD y alta definición) paez meyor el sistema Blu-ray que dexa asignar cada formatu a una capa ensin camudar de cara. En HD DVD asignar por cares colo que se fai necesariu camudalo. Amás el soporte híbridu ta llindáu a dos formatos (dos cares) ente que qu'en dichu discu puédense tantos como capes haya (anque dica agora nun tien sentíu añedir otros formatos esiste la posibilidá de faelo nel futuru).
 
=== Blu-ray híbridos ===