Diferencies ente revisiones de «Metro-Goldwyn-Mayer»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil Edición móvil avanzada
Llinia 35:
[[Goldwyn Pictures]], foi fundáu en [[1917]], col característicu logotipu de [[Lleo'l Llión]]. En [[1924]] [[Marcus Loew]] mercó [[Louis B. Mayer Pictures]] y [[Goldwyn Pictures]], fundiéndolos con [[Metro Pictures Corporation]], creando asina, l'estudiu veteranu Metro-Goldwyn-Mayer. [[Louis B. Mayer]] y [[Irving Thalberg]] formaron el nuevu equipu directivu.
 
Cola fusión, caúna de los trés pequeñes compañíes apurriríen les sos propies cualidaes: Mayer incorporaría a les sos estrelles y personal técnico; Goldwyn contribuyiría, principalmente, con un estraordinariu estudiu asitiáu en [[Culver City]], una pequeña cadena de cines y l'emblemáticu símbolu del lleón ruxendo; finalmente, Metro traería a los sos massmás celebraos direutores y estrelles.
 
Pasu ente pasu, la MGM foise convirtiendo n'ununún de los estudios más importantes de [[Hollywood]]. Producíen películes que xiraben en redol a les sos estrelles, pa promocionales, y calteníen una factura fílmica de gran nivel gracies a los sos principales técnicostéunicos. La creatividá individual respetóse siempres y cuando nun entrara en conflictu cola premisa del estudiu: les estrelles son lo primeroprimeru.
 
En 1927, [[Marcus Loew]] finó, y el control pasó a ser de [[Nicholas Schenck]]. [[William Fox (productor)|William Fox]], el rival de Loew, intentó mercar les propiedaes de la familia, Loew's Inc., que controlaba los estudios de MGM. Cuando la familia aportó a vender, anuncióse la fusión ente Fox y Loew's Inc. Pero Mayer –non incluyíu nel alcuerdu– refugóse, y coles sos conexones polítiques llamó a la Unidá Anti-monopolios y evitó la fusión.
 
La suerte de Mayer camudó cuando Fox sufrió un accidente automovilísticu y cuando se recuperó, la cayida de la bolsa de 1929 apoderars'apoderó de casicuasi tola so fortuna y terminó'l so suañu de la fusión.
 
=== Desenvolvimientu ===
MGM foi l'últimu estudiu n'empecipiar la conversión al soníu, pero a pesar d'esti fechu, mientres la dómina del cine mudu y hasta la década de los 50, [[Metro Goldwyn Mayer]] foi l'estudiu dominante en [[Hollywood]]. Mientres los años 50 y 60, perdió significantes sumes de dineru, a pesar de que munches de les sos películes funcionaron bien nes taquilles, por cuenta de que tuvo una lenta respuesta a tolos cambeos llegales, económicos y técnicos que se diben asocediendo na industria del cine.
 
En 1966, l'estudiu foi mercáu por [[Edgar Bronfman]], que'l so fíu mercaría darréu [[Universal Studios]]. Tres años más tarde la MGM, que cada vez yera menos rentable, foi vendida a [[Kirk Kerkorian]], quien tuvo que faerfacer retayos tantu de personal como de costos. Por cuenta de esto, l'estudiu viose obligáu a producir películes de baxu costu y a cerrarzarrar la distribución teatral en 1973. Mientres abondo tiempu, MGM siguió con esta dinámica produciendo ente 5 y 6 películes que yeren estrenaes por otros estudios, principalmente [[United Artists]], que foi mercada por MGM en 1981.
 
La empresa declararde declaró en [[bancarrota]] y echó el'l zarru'l [[30 de xunu]] de [[2010]], tres nun poder pagar una delda d'unos 3500 millones de [[dólares]], lo que significaba'l final d'una trayeutoria de casicuasi 90 años d'esistencia, ésitu y películes como "[[Dolce nel patíbulu]]", ''[[Gone with the Wind (película)|Gone with the Wind]]'' (1939), ''[[Singin' in the Rain]]'' (1952), ''[[2001: Una odisea del espaciu]]'' (1968), ''[[El magu de Oz]]'' (1939) o ''[[Ben-Hur (película de 1959)|Ben-Hur]]'' (1959).<ref>[http://alt1040.com/2010/07/metro-goldwyn-mayer-en-quiebra-la falta-de-innovacion-de-dalgunos cóbrase-nueva-victima?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=alt1040 La empresa declara la so bancarrota.]</ref> La MGM informó'l 14 de xunetu de 2010 que llogró una nueva prórroga pa pagar parte de la delda de 3700 millones de dólares qu'amenacia con llevalo a la bancarrota.
 
Los emprestadores de [[JP Morgan]] concedieron el sestu aplazamientu a MGM por que la productora puedapuea presentar un plan de reestructuración que dexe reflotar la compañía y evite el'l so esmantelamientu. En xunu de 2011 venció una lletra mayor envalorada en mil millones de dólares y pa 2012 la delda tendría de tar resuelta, si cumplen los plazos.
 
Finalmente, el 11 de payares de 2010, Metro-Goldwyn-Mayer declarardeclaróse en quiebra, presentando la declaración d'insolvencia anteénte un Tribunal de [[Manhattan]]. So la proteición de la Llei de Quiebres estauxunidense, MGM va poder lliberar de les sos pesaes deldes, que xubíen a alredor de 4000 millones de dólares por [[JP Morgan]]. En 2014 cumplió 90 años dende la so fundación, en 1924.
 
== Logo del lleón y lema ==