Diferencies ente revisiones de «Eminönü»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: el ponte => la ponte
mSin resumen de edición
Llinia 12:
El nome de Eminönü reflexa la historia del distritu. La so traducción sería "frente a la xusticia", probablemente por cuenta de que los tribunales y aduanes otomanos atopar nos muelles.
 
La naturaleza del distritu camudó cola llegada del [[Revolución industrial|periodu industrial]]: construyóse'l la [[Ponte Gálata]] nel Cuernu d'Oru, llegaron los barcos de vapor, la lletricidá, el ferrocarril y la terminal d'Istambul del [[Espresu d'Oriente]], que se emplazó na [[estación de Sirkeci]]. La muralla qu'arrodiaba la ciudá, según los accesos per tierra al puertu de Eminönü convertir na entrada de mercancíes y xente. Eminönü tuvo xuníu a Fatih hasta [[1928]], cuando se convirtió en distritu d'Istambul.
 
Amás de la inmensa estación de ferrocarril, construyéronse otros edificios de piedra mientres les últimes décades del Imperiu Otomanu, como edificios comerciales y l'oficina central de correos. Mientres los primeros años de la República, Eminönü sufrió una gran renovación: abrióse la plaza frente a la [[Mezquita Nueva]] (esaniciando los puestos de peaxe de la Ponte Gálata), restauróse'l [[Bazar de les Especias]], treslladóse la rula de la mariña del Cuernu d'Oru y abrióse una carretera a la nueva ponte de Unkapanı.