Diferencies ente revisiones de «Ladislao Hunyadi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
mSin resumen de edición
Llinia 13:
El rei [[Ladislao V d'Hungría]] prometió a Ladislao Hunyadi que respetaría'l so poder ya influencia, pero que tenía d'arrenunciar a ciertes propiedaes, ente elles la ciudá de [[Belgráu]], llograda pol fináu Juan Hunyadi. Ante esto, la situación foise agravando ente la [[Lliga Garai-Celje]], que sofitaba al rei, encabezada por [[Ulricu II de Celje]], familiar y conseyeru del monarca, y la [[Lliga Hunyadi]], la coalición ente les families suxetes a los Hunyadi y a los Szilágyi, pos los segundos nun queríen vencer en poder.
Afayóse que De Celje taba entamando contra Ladislao Hunyadi, ante lo cual, el nuevu xefe de la familia Hunyadi llamó al rei y a de Celje a Belgráu p'atopase con ellos y aldericar asuntos de poder. Ladislao Hunyadi llegó a la fortaleza xuntu col so tíu maternu [[Miguel Szilágyi]], y dempués de que'l monarca húngaru entrara col so nuevu protector, cerraron les puertes de la ciudá dexando a los sos guardias fuera. Tres un discutiniu verbal, Ulrico de Celje foi asesináu por Hunyadi y los sos homes en circunstancies entá desconocíes. Depués la lliga Hunyadi-Szilágyi volvió a [[Budapest|Buda]] escoltando al nuevu rei y per elpel camín la madre de Ladislao Hunyadi, [[Isabel Szilágyi]], fíxo-y xurar al rei Ladislao V que nun xulgaría o perxudicaría a Hunyadi polo asocedío.
 
Sicasí, el rei trasgredió el so xuramentu, y depués d'arrodiase de nobles que-y sofitaben, llamó a [[Budapest|Buda]] a Ladislao Hunyadi y al so bien pequeñu hermanu Matías, y facer encarcelar a los dos. Esto xeneró una enorme crisis ente los que sofitaben a la familia Hunyadi, quien yeren una gran parte de los habitantes del reinu.