Diferencies ente revisiones de «Greenpeace»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Sigún +Según )
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{Organización}}
'''Greenpeace''' (del [[Idioma inglés|inglés]] ''green'': verde, y ''peace'': [[paz]]), fundada en Canadá en [[1971]], ye una organización [[Ecoloxismu|ecoloxista]] internacional, dixebrada económica y políticamente, que nun aceuta donaciones nin presiones de gobiernos, partíos políticos o empreses, y que s'autofinancia poles aportaciones de los socios y donantes (95% de los sos fondos), asina como al traviés de la vienta de productos col nome de Greenpeace.
 
Línea 4 ⟶ 5:
 
L'oxetivu de la organización ye protexer y defender el [[mediu ambiente]], interviniendo n'estremaos puntos del planeta onde se cometen atentaos escontra la [[Naturaleza]]. Greenpeace lleva a cau campañes p'aparar el [[cambiu climáticu]], protexer la [[biodiversidá]], a la escontra de los [[tresxénicos]], escontra la [[contaminación]], pa finar col usu de la [[enerxía nuclear]] y de les [[arma|armes]] y fomentar la [[paz]].
 
 
 
Con una oficina principal n'[[Ámsterdam]], trabaya n'estrecha collaboración coles 38 seiciones nacionales, amás de colos estremaos barcos que posee, el más conocíu d'ellos quicias el [[Rainbow Warrior]]. La toma de dicisiones faese teniendo en cuenta la mayoría de seutores que conformen la so cadarma interna, intentado que naide puea tomar dicisiones unilaterales non alcordies cola mayoría de los miembros representativos.
 
 
 
== Ver tamién ==
 
* [[Movimientu ecoloxista|Movimientos ecoloxistes]]