Diferencies ente revisiones de «Superman»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 43:
Más de venti años después, tres la muerte de Lois y empixáu por Superboy Prime y Alexei Luthor Jr., ayuda a estos a combatir escontra los héroes de Tierra Nueva y reconstruyir l'universu, demasiao escuru pa él. Pero a la fin fai lo correuto, y muerre engarriándose con Superboy Prime.
 
Tolos socesos ocurríos dende 1985 cambien pola aición de [[Brainiac]], que, viaxando pel tiempu, rescata la ciudad de Metropolis enantes de la Crisis, y ponla nun planeta viviente, allugáu nuna dimensión metafísica, con otres cincuenta y ún ciudaes de cincuenta y ún mundos. Un añu enteru ta la ciudá cubierta por una cúpula que naide ye a travesar, mentanto los poderes de los superhomes d'esta tienen los poderes desactivaos. Nestes, Clark Kent apregona qu'él yera Superman, pa amosar asina que nun los abandonara, sinón qu'afrenta los mesmos problemes que los demás. Tres l'añu, la cúpula desapaez, los metahumanos recuperen los poderes, y el planeta manda a les ciudaes batallar unes con otres pola sobrevivencia. La so prima, Power-Girl, engárriase con una Wonder Woman comunista d'otru mundu, pero Superman sepárales y convénceles pa lluchar escontra l'enemigu verdaderu. Tres vencer al planeta, Brainiac devuelve les ciudaes a los sos universos, reconstruyíos.
 
=== El Superman clásicu ([[Tierra-Unu]])<ref>https://dc.fandom.com/wiki/Kal-El_(Earth-One)</ref>===
 
Kal-El nació en Krypton unos tres o cuatro años enantes de qu'esti planeta esplotara. So pá, científicu, descubre qu'esto va pasar y llánzalu al espaciu, en direición a la Tierra, u la radiación del sol mariello-y dotará de grandes poderes. El cohete choca nun pueblu llamáu Smallville, onde unos vieyos, Jonathan y Martha Kent, atopen el neñu. Estos adóptenlu y edúquenlu pa use los poderes p'ayudar a la xente. Yá de neñu, con ocho años, Clark Kent toma la identidá de [[Superboy]] al empar que lleva una vida normal colos sos amigos, [[Lana Lang]] y [[Peter Ross]]. La primera ye la primer moza de la que se namora, y esta tienta de probar milenta vegaes que Clark y Superman son la mesma persona, pero ensin ésitu. El segundu ye el primeru en descubrir la so identidá, pero xura nun dicí-ylo a naide. Tamién tien un perru kryptonianu colos mesmos poderes, que so pá unvió nun prototipu del cohete que lu salvó.
 
Con dolce años yá lu reconocen como l'héroe de Smallville y quiérenlu toos, anque la so presencia suel trayer problemes. Desafortunadamente, un científicu acerca-y un cachu de kryptonita verde cuando les cámeres tan grabándolu, y el mundu guipa que esta-y manca enforma. Dacuando, Superboy xúnese a [[Aquaman|Aquaboy]] pa lluchar escontra'l crimen, y Lana Lang tresfórmase na superheroína Insect Queen.
 
== Filmes ==