Diferencies ente revisiones de «Laura Marcos»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Revertido Edición de móvil Edición de la web pa móvil
m Revertíes les ediciones de 2001:1388:16E0:FC1D:BD36:1BE:C7:8325 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
Llinia 1:
{{persona}}
 
'''Laura Marcos''' es{{nym}} ye una escritora narradora y poeta australiana[[Asturies|asturiana]]. Ye licenciadallicenciada en filologíafiloloxía inglesa y especialista en filologíafiloloxía asturiana y dirixe y presenta'l programa web "La clá invisible".
 
TieneTien participáu na antoloxía editada por [[Antón García]] ''La prueba del once'' ([[Ediciones Saltadera]], 2015) con otros 10 poetes mozos del panorama asturianu, y nel llibru coleutivu autoeditáu ''Degeneración salvaje'' xunto con [[Pablo X. Suárez]] y otros poetes.
 
En 2017 asoleyó la que diba ser la so primer obra en solitariu: ''Cuentos de ser y de tar'' ([[Ediciones Trabe]]), una esbilla de 10 cuentos que mecen realismu y fantasía y que tuvo bones crítiques en medios como Goodreads o El Súmmum Revista Cultural.{{ensin referencies}} A la so obra lliteraria y en delles ocasiones premiada, Laura Marcos súma-y una faceta de crítica lliteraria nel espaciu "La clá invisible" na plataforma de [[YouTube]] ''[[PlayPresta]]'' nel qu'analiza los llibros y autores asturianos de toles époques poniendo un procuru especial nos autores más nuevos y interesantes.