Diferencies ente revisiones de «Aminatou Haidar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 17:
== El Casu Aminatu ==
 
Los fechos entamaron el [[14 de payares]] de [[2009]], cuando Aminatu y dos periodistes españoles son deteníos nel aeropuertu de L’AaiúnL'Aaiún, cuando regresaben d’und'un vuelu procedente de Las Palmas, tres recoyer en [[Nueva York]] el “Premiu al Coraxe Civil 2009”. L’activistaL'activista negóse a poner la nacionalidá marroquina na ficha del control policial, polo que-y quiten el pasaporte y devuélvenla a [[Lanzarote]].
 
Aminatu entama’lentama'l 16 de payares una fuelga de fame y presenta una denuncia na comisaría del aeropuertu pola “espulsión illegal” de Marruecos y el “secuestru” y “malos tratos” d’España. Entamen les amueses d’apoyu a l’activistal'activista y el Gobiernu español entama a tratar el “Casu Aminatu”, ofreciendo-y l’estatutul'estatutu de refuxada y la nacionalidá española. El gobiernu central llega a pidi-y a la ONU la so intervención, anque refuga la del Rei [[Xuan Carlos I]].
 
El [[5 d’avientud'avientu]] Marruecos impide que l’activistal'activista vuelva a la so casa y anecia en ceder ente la so fuelga de fame. Mientres, el [[Frente Polisariu]] amenaza cola llucha armada. El [[17 d'avientu]], Aminatu ingresa voluntariamente nel hospital tres 32 díes ensin comer. La Eurocámara suspende una votación sobre’l casu pa nun perxudicar les xestiones qu’anuncienqu'anuncien la resolución del casu. El Gobiernu español prepara un avión medicalizáu y Aminatu vuelve a la so casa.
 
[[Categoría:Sahara]]